-
October 3rd, 2011, 14:16
#1
Caro سرورمون رو به باد هوا داد
دو سال بود که از طریق نمایندگی کارو یه سرور ازشون اجاره کرده بودید که انصافا هم تا اینجا مشکلی باهاشون نداشتیم.
دیروز سرور داون شد. سئوال کردیم نمایندشون گفت کخ سرور هاردتون رو نمیشناسه و دیتاسنتر پیشنهاد میکنه هارد جدید رو سرور بذاره که بعد ببینه می تونه اطلاعات رو منتقل کنه یا نه.
ما هم دلخوش بودیک که فوقش اگه اطلاعات از هارد قبلی قابل بازیابی نبود از همون اول یه storage backup هم با هزینه اضافی ازشون خرید کردیم و پول manage سرور رو هم به خود دیتاسنتر می دیم پس از storage backup اطلاعات رو بازیابی می کنند.
بعد از گذشت 24 ساعت دیتاسنتر میگه که هارد قبلی mount نمیشه. از طرفی تازه متوجه شدیم اطلاعات روی backup storage هم مال یکسال و نیم پیشه بعنی به عبارتی وجود داشتن یا نداشتنش فرقی نمی کنه.
لطفا این وسط یکی بگه چه خاکی باید به سرمون بریزیم و جواب اینهمه مشتری رو چی بدیم ؟؟!!
-
-
October 3rd, 2011 14:16
# ADS
-
October 3rd, 2011, 14:21
#2
عضو دائم
پاسخ : Caro سرورمون رو به باد هوا داد
می گویند تقوا از تخصص لازم تر است، آ نرا می پذیرم، اما می گویم: آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست.
مصطفی چمران
AmirHosein -{(@)}- WebHostingTalk . ir
-
تعداد تشکر ها از AmirHosein به دلیل پست مفید
-
October 3rd, 2011, 14:23
#3
پاسخ : Caro سرورمون رو به باد هوا داد
مشکل Caro جای دیگری هست اینا ورشکسته شدن خفن و دارن بساطشون رو جمع میکنند...
-
-
October 3rd, 2011, 14:34
#4
پاسخ : Caro سرورمون رو به باد هوا داد
فکر نمی کنم به این خاطر باشه. اگه اینجور بود که اولا بقیه جاهایی هم که ازشون سرور دارن مشکل پیدا می کردند. ثانیا مغازه بقالی هم ورشکست شده باشه میگه آقا بیاین امانتی هاتونو بگیرین برین. اینا هم خیلی راحت می تونن بگن آقا اطلاعاتتونو منتقل کنین می خوایم بساطمون جمع کنیم. دیگه اطلاعاتو که از بین نمی برن.
-
تعداد تشکر ها از lkmew به دلیل پست مفید