سلامبنده سرویس دارم از ایشون.کیفیت سرویس در حد مطلوب.پشتیبانی در حد مطلوب ( تنها مشکل اینکه تیکت های همه بخش ها از جمله تیکت به مدیریت هم توسط کارمندان و یک نفر پاسخ داده می شود ).برای پرداخت صورتحساب شدیدا سخت گیر هستد!
جدیدا پنل ریبوت را در سایت قرار دادند که بنده شخصا خیلی خوشحال شدم و بسیار کارآمد هستش.
دروازه پرداخت اینترنتی اگر راه اندازی بشه خیلی خوبه .در کل شرکت معتبری هستند و کادر با تجربه ای دارند
ممنون ار لطف شما
اگر منظورتون جنال لیالی هست که قبلاً بیشتر تیکت ها را جناب جلیلیان پاسخ میدادن
متاسفانه دو هفته ای هست که جناب جلیلیان کمتر میان شرکت و در گیر مراسم ازدواجشون هستن
90% کارها به عهده جناب لیالی و بختیاری هست
خودم هم سعی کردم در این چند روز در تیکت ها شرکت داشته باشم تا جناب جلیلیان هفته دیگه به جمع همکاران اضافه بشن
ولی رامین جان فکر نمی کنم این سه نفر تا امروز کم گذاشته باشن (( هرکسی وظیفه خاصی داره و طبق وظیفه خودش عمل میکنه , برای مثلا پاسخ دادن به تیکت ها در بخش پشتیبانی جزء وظایف من نیست و ... ))
در روز تیکت ها سعی میشه کمتر از 10 دقیقه جواب داده بشه مگر اینکه کارها خیلی خیلی زیاد باشه
موفق باشید