
نوشته اصلی توسط
Warez-Host.IR
سلام
شما شماره تیکتی را که در آن زمان برای بخش پشتیبانی ارسال کردید را برای من ارسال کنید تا من بررسی کنم
امکان نداره تیکتی برای پشتیبانی سایت ارسال شود و بدون پاسخ باقی بماند
همچنین از نظر پشتیبانی ما قبلاً به کاربران و مشتریان وارزهاست تا حدتوان خدمات و ... ارائه کردیم و نیازی برای ثابت کردن این حرف ندارم
همچنین اگر بنر سایت را مشاهده کنید , ما مثل هیچ سرویس دهنده شخصی یا شرکت ثبتی ادعا در پشتیبانی 24 ساعته نداشتیم و عملاً روی سایت قابل مشاهده است
ولی تا امروز هیچ نارضایتی از نظر پشتیبانی متناسب با سرویس دهی نداشتیم
نمونه , کاربران موجود در همین تاپیک
موفق باشید