سلام دوستان
من صمیمانه از دوستان بابت مشکلات به وجود آمده برای یکی از سرورهامون عذر خواهی میکنم پشتیبانان ما سعی در پاسخگویی بودند که فکر میکنم وظایفشونو به خوبی انجام دادند.
قضیه از این قرار بوده که:
در 24 ساعت گذشته بر حسب اعتماد که به مشترکین میکنیم سرویسی به بعضی مشترکین دادیم که متاسفانه برای ما مشکل ساز شدند
دو تن از مشترکین عزیز ما اقدام به استفاده از ایپی های دیتاسنتر کردند که در رنج ما نبوده در نتیجه دیتاسنتر به شدت با ما برخورد کرده و ما فقط از طریق مک ادرسی که در اختیارمون قرار دادند تلاش کردیم مشترکین مورد نظر را پیدا کنیم و حذف کنیم از سرور .
لذا صمیمانه از مشترکین عزیز عذر خواهی میکنم
در مورد پست های ArashMinistar بارها گفتم هنوزم میگم مربوط به مدیریت قبلی نوین اقای عباسزاده هستش و بنده نباید پاسخگو باشم
اما در مورد داون تایم یکی ! فقط یکی ! از سرور ها الا جوابگو هستم که در بالا شرح دادم
قطعا در این وسط ما بیکار ننشسته و از دیشب تا الا پیگیر این مشکل بودیم که بالاخره دیتاسنتر قبول کرد سرور رو از بلاک در بیاره
و در حال حاضر مشکل برطرف شده
درست نیست یک طرف قضاوت کنید دوستان اما کاملا به این چند مشترک که سرویسشون داون شده بود حق میدم و به سرویسشون 24 ساعت بیشتر سرویس داده میشه سر ماه
با تشکر



---------- Post added at 04:28 PM ---------- Previous post was at 04:14 PM ----------

نقل قول نوشته اصلی توسط rrt نمایش پست ها
سلام دوستان عزیز
من هم از این شرکت درپیت وی پی لس خرید و واقعا پشتیبانیشون صفر هستش
بعد از 3-4 روز سرور رو بهم تحویل دادن با هزارتا مشکل ، گفتیم بیخیال درست میشه ، بعدش دیدم سرور بالا نمیادتیکت دادم که تا 20 ساعت جواب ندادن
خلاصه هر کی میخواد از این شرکت بخره یه ریسک بزرگیه
من که فقط گول قیمتش رو خوردم
سرویس شما تحویل داده
قبلا هم گفتم بهتون دوست من
شما از ما انتظار دارید انتقال بدیم سایتتون که گفتیم خیر !