سلامسلام
من یک ماه پیش میخواستم از شما یک وی پی اس وارز بخرم و پلن مورد نظرمو هم انتخاب کردم و رفتم که توی سایت پرداخت کنم مشکل داشت با ارتباط با بانک.
برای شما هم اینجا پی ام فرستادم ولی جوابی ندادید.
خب وقتی شما توی خرید هم پشتیبانی و کمک نمی کنید به نظر خودتون می شه روی ساپورت حین سرویس حساب کرد؟ ( امیدوارم که برخورد و پاسختون حرفهای باشه. )
شما شماره تیکتی را که در آن زمان برای بخش پشتیبانی ارسال کردید را برای من ارسال کنید تا من بررسی کنم
امکان نداره تیکتی برای پشتیبانی سایت ارسال شود و بدون پاسخ باقی بماند
همچنین از نظر پشتیبانی ما قبلاً به کاربران و مشتریان وارزهاست تا حدتوان خدمات و ... ارائه کردیم و نیازی برای ثابت کردن این حرف ندارم
همچنین اگر بنر سایت را مشاهده کنید , ما مثل هیچ سرویس دهنده شخصی یا شرکت ثبتی ادعا در پشتیبانی 24 ساعته نداشتیم و عملاً روی سایت قابل مشاهده است
ولی تا امروز هیچ نارضایتی از نظر پشتیبانی متناسب با سرویس دهی نداشتیم
نمونه , کاربران موجود در همین تاپیک
موفق باشید