دوستان سلام
یه هفته ای رو مسافرت بودم و به مشهد رفته بودم. همتون رو هم دعا کردم!
تو این مدت کار ساپورت مشتریان رو آقای عرب صالحی انجام می دادن که واقعا دستشون درد نکنه. واسه همین بود که به فروم و یاهو نمی اومدم.
مشکلی که بعضی از دوستان دارن اینه که درخواست هاشون رو در جای درست خودش که همون سایت و تیکت دادن هست مطرح نمی کنند و منتظرن بنده تو یاهو آنلاین بشم و اونجا بگن! بعضی از دوستان هم فقط زنگ می زنند و به صورت شفاهی درخواستشون رو مطرح می کنن. مطمئنا این دوستان از پشتیبانی راضی نمی شن چون اصلا قرار نیست از این راه ها پشتیبانی صورت بگیره.
خدا رو شکر در این مدت آقای صالحی تیکت ها و سفارشات رو در کمترین زمان ممکن انجام می دادن و اکثریت کسانی که از سایت واسه پشتیبانی اقدام کردند راضی بودن.
حالا می ریم سراغ درد و دل دوستان!
ممنون از لطفتون!
حدود یک ساعت اگه پای ساپورت باشیم
بله، زرین پال
متاسفانه به دلیل حجم بالای ساپورت مشتریان نمی تونم تو یاهو آنلاین بشم
ممنون از شما!
بله - اما دیگه کم مونده که فروش ویژه تموم شه
بهترین جا سایتمون هست که با تیکت زدن می تونید جواب بگیرید
بعد از اون sms بزنید به شمارم جواب می دم
خیلی دوست داشنیم که شما رو در جمع دوستان ببینیم اما مثل اینکه تقدیر این بود که از پیش ما برید! باقی هزینه شما هم که برگشت داده شد. امیدوارم بازهم ببینیمتون!
بعضی اوقات به دلیل خراب کاری بعضی از مشتریان و تنظیمات نادرست سرورشون باعث می شن که شبکه سرور اصلی با اختلال روبرو بشه و تعدادی از سرورها از دسترس خارج بشن. ما به محض اطلاع از موضوع سرور خرابکار رو شناسایی و خاموش می کنیم که این فرایند می تونه از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشه. غیر از شما دوستان بسیار زیادی تیکت و زنگ می زنن که اگه قرار باشه به اونا جواب بدم باید کار اصلی که حل مشکل سرور هست رو بی خیال بشم. ترجیح می دم در آرامش و در کمترین زمان مشکل رو حل کنم بعد جواب مشتریان رو بدم. باز هم به خاطر چنین مشکلاتی ازتون معذرت می خوام. امیدوارم دیگه اتفاق نیوفته
حق با ایشونه :D
همگی موفق باشید!