ممنون از ابراز تاسفتون. شما کدوم یوزر هستید؟ مشکلتون حل شده؟
واقعا ممنون دوست گرامی
اینه رسم پاسخگویی به مشتری؟ شما بعد از سه روز که حتی یه سایت خشک و خالی هم برای پشتیبانی نداشتی کلا همه چیز رو منکر میشی؟ میخوام بدونم این پشتیبانی که همه ازش تعریف میکنن اینجوری هست؟ یا اینکه من بیکارم یا با شما پدرکشتگی دارم که هر روز بیام اینجا دنبال شما بگردم؟ شما که اینقدر ارزش برای مشتریتون قائل نیستین که ازش یه عذر خواهی خشک و خالی به خاطر سه روز کار نکردن سرویسش بکنید دیگه چیزهای دیگه بماند پیشکش...