اتفاقاً خیلی خوب میتونه ایمیل بزنه. نمیخواد که تمبر و پاکت چسب بزنه. یه متن تایپ میکنه و بعد دکمه ارسال تمام شد رفت.
اگر آدرس ایمیل مشتری های یونیت اش رو نداره این دیگه از ضعف مدیریت اشه. اون روزی که داشت پول چاپ میکرد و هی یونیت میداد دست مشتری باید فکر مشتری مداری رو هم میکرد. باید اطلاعات مشتری را در جایی ذخیره میکرد برای این موقع ها.
وقتی یک شرکت یک سیستم crm داشته باشه میتونه اینکارو براحتی انجام بده. شرکت باید لیست مشتری هاشو داشته باشه. کی چی خریدی و کی چی داره از شرکت.
وقتی هرکی پا میشه بدون دانش و اطلاعات کافی کاری را راه میندازه دیگران را به مشکل میندازه...