این یه مشکل هست بین شما (طراح/برنامهنویس) و مشتری!
مقصر در واقع مشتری شماست که بدون هماهنگی با شما رفته و هاست گرفته!
مدیر سرور در این بین نقشی نداره، سرویسش کاملا مشخصه و مشتری باید قبل از گرفتن سرویس (یا نهایتا در دوره چند روزه گارانتی بازگشت هزینه) مشخصات سرویس رو کنترل میکرد که بعدا به مشکل نخوره.
البته قبول دارم که بعضی از مدیران سرور سوادشون برای کاری که میکنن کمه، اما به نظر من مدیر سرور حق داره که (برای کاری که هیچ هماهنگی باهاش نشده و هیچ قولی در موردش نداده) بگه «نمیخوام نسخه ۴ رو نصب کنم!» و این ربطی به حماقتش نداره! شما نهایتا میتونی بگی هاست رو عوض کنند. این وظیفه مشتری شماست که قبل از تهیه هاست با شما مشورت کنه، نه وظیفه مدیر سرور!