سلام.
این خیلی خوب هست که یک دیتاسنتر به اعتبار خودش اهمیت بده ولی اینکه با کاربر مستقیم تماس بگیره و با این لحن صحبت کنه کمی کودکانه هست.
برای مثال، بخشی در این صحبت ها ایشان ذکر کردند "That's also pretty lame if you ask me" که اگر کسی همچین حرفی به من بزنه، جوابش این خواهد بود
"what if I don't ask your opinion about how I chose my words ? what if you try to focus on what has to be done rather than wasting your energy for contacting each single customer and try to find out what they said about you ? I might be a customer, it doesn't mean I'm out of options and ideas about what I do ... you better watch out while I have my fingers rolling on keyboard. you might end up getting a real review in international basis and that's when I will come up with your childish decision of disclosing my information and discussing it over with your reseller without my authorization"
یا چیزی در همین حدود ها!
من در این حالت، طرف کاربر رو میگیرم ... بر خلاف اکثر موارد که طرف دیتاسنتر رو میگرفتم ...!
با تشکر.