سلام
ممنون از سوالات شما در این تاپیک .
1 ) اصولا وظیفه پشتیبانی مرحله اول در مورد کلیه سرورها بر عهده ما است و ما تمامی درخواست ها را برای دیتا سنتر ارسال می کنیم و جواب انها را عینا برای شما ....
بر همین اساس کلیه سرورها در حساب کاربری ما در دیتا سنتر هستند. بخصوص در مورد سرورهای فروش ویژه که در Rack های ما قرار دارند و از امکانات بیشتری ( به طور مثال میزان پهنای باند پیشنهادی بیشتر و یا ... )نسبت به استاندارد Caro بر خوردار هستند.
در حالت عادی سرور های Caro به صورت مدیریت نشده هستند و Caro برای مدیریت سرورها و انجام امور نرم افزاری لیست قیمت دارد ( https://www.caro.net/managed.php ) البته خیلی از دوستان که از ما سرور می گیرند برای قسمت پشتیبانی Caro درخواست ارسال می کنند و آنها هم ممکن است پاسخ دهند ولی این وظیفه آنها نیست و بخصوص در مواردی که شامل مدیریت سرور و انجام امور نرم افزاری می شود از مشتری درخواست می شود که با ما تماس بگیرد چراکه برای انجام آن درخواست نیاز به تایید مالی وجود دارد تا پس از رفع اشکال فاکتور صادر شود .
ما برای تمامی مشتریان اکانتی در reseller.carohosting.com ایجاد می کنیم تا به صورت رایگان امکان Reboot و همینطور مشاهده میزان پهنای باند مصرفی وجود داشته باشد و نیاز به ارسال درخواست پشتیبانی برای دیتا سنتر تا حدی کم شود
در صورتی که دوستان بیشتر از 10 سرور و به صورت مدیریت شده سفارش دهند این امکان وجود دارد که به عنوان نماینده و همکار به دیتا سنتر معرفی شوند و بتوانند مستقیما موارد سرور های خودشان را پیگیری کنند .
2 ) همانطور که اعلام شده ما نماینده برتر Caro در منطقه هستیم ( https://www.caro.net/reseller.php ) البته آدرس و اطلاعات مالی ما ایران ثبت نشده چراکه اصلا امکان ارسال وجه از ایران وجود ندارد ولی کلیه افراد قسمت فروش و همینطور مدیران دیتا سنتر در جریان هستند که تعداد زیادی از مشتریان ما ایرانی هستند و از این نظر از دید دیتا سنتر اشکالی وجود ندارد. البته مثل تمامی موارد دیگر Abuse در صورتی که شکایتی از طرف فدرال و یا ایالت از یک سایت شما و یا سرور شما شود بایستی پاسخ دهید و به شما زمان داده می شود که اشکال را حل کنید. ( ما تا به امروز همچنین موضوعی نداشتیم )
3 ) در مورد موضوع تحریم cPanel هیچ تفاوتی بین دیتا سنتر ها وجود ندارد و درصد ریسک همه دیتا سنتر ها در آمریکا - کانادا و اروپا یکی است . در مورد اینکه آیا از دیتا سنتر به cPanel گزارشی داده می شود اصلا این طور نیست چراکه در صورتی که دیتا سنتر با موضوع cPanel مشکلی داشت مثل خیلی از دیتا سنتر های دیگر که به ایرانی ها cPanel نمی دهند از ما می خواست که تعیین کنیم کدام سرور برای ایرانی است و به آن مشتری cPanel نمی داد نه اینکه با قیمت تقریبا خوب cPanel را پیشنهاد بدهد.
در طی چند ماه قبل متاسفانه دو بار لایسنس های سی پنل ما دچار تحریم شد بعد از بررسی هایی که ما انجام دادیم دو عامل را باعث این اتفاقات پیدا کردیم 1 ) بی توجهی چند تا از مشتریان در ارتباط با مواردی مثل Hostname و .... 2 ) متاسفانه گویا چند تا از سرورهای مشتریان ما توسط همکاران ایرانی به سی پنل گزارش داده شده بودند.
لازم به توضیح است که آی پی سرور هایی که در Rack ما هستند کاملا توسط ما تعیین می شوند و Caro هیچ اطلاعی از اینکه هر آی پی مربوط به کدام سرور است ندارد.
4 ) یکی از مهمترین مزایای Caro این است که تمامی سرورها اصلی Dell هستند و اینکه در مشخصات هر سرور مدل کیس و همینطور اینکه rackmount و یا Tower است ذکر شده است. به غیر از مدل Cx-440-Pentium که ارزان ترین سرور و Tower است بقیه سرورها rackmount هستند.
من در همین تاپیک فیلمی از دیتا سنتر را هم قرارداده بودم که شما می توانید تا حدودی سرورها و همچنین از تجهیزات دیتا سنتر را مشاهده کنید.
با تشکر