گمشده این نسل، اعتماد است نه اعتقاد. اما افسوس، که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد!
تنها راه ارتباطی با من: s.w.a.t@webhostingtalk.ir
دوستان عزیز همونطور که بالا هم عرض کردم اگر کسی از serverboost سرور داره و مشکلی داره یا براش پیش آمده می تونه ایمیل کنه تا پیگیری کنم . ( مهم نیست که از ما خرید کرده باشید )
در مورد ip هم چناچه مایل بودید می تونید از ip های خود ما استفاده کنید که مشکلی براتون پیش نیاد . گرچه تا حالا نشنیده بودم بدون اخطار ip رو ببندند .
---------- Post added at 08:30 PM ---------- Previous post was at 08:27 PM ----------
من مشتری دیروز یا یکسال پیش serverboost نیستم ، من تقریبا جز اولین مشتری هاشون بودم .
شما مشکل رو ایمیل کنید مطمئن باشید من پاسخگو خواهم بود .
این ایمیل که چند روز پیش که سرور هاشون قطع شده بود اومد
The night from Friday on Saturday (1st July on 2nd) between 1:30 -
6:40am CET, we have experienced a partial network outage.
It started with a DDOS attack (targetted to none of our customers),
but 1 of the routers we are connected to was having a hard time
handling it. After that was resolved there was a problem with a blade
which took everything completely out (hardware failure). Luckily that
was fixed rather quickly but we still suffered from 5-10% packet loss
and on some locations it was even above 50%.
Around 6:40am CET everything was fully resolved and we have been
monitoring it for the next couple of hours to see if it remained
stable (which it did).
Then today between 6:05 - 6:20pm CET, all traffic was blocked from 1
router to our core switches. The reason for this is still being
investigated, to make sure it will not happen again. We luckily picked
it up very quickly and it was therefore also quickly resolved.
Next week we'll be having an important maintenance where our core
switches will be replaced by new Brocade XMR 4000 routers for a much
more stable setup.
The timing for the outages couldn't have been much worse, I hope for
your understanding in this matter and I hope you also understand we do
everything we can to keep our customers fully up2date about anything
that happens within Server Boost and her network (whether good or
bad).
Kind Regards,
Jelle Maes
----------------------------
این ایمیلی که ما بعدا براشون فرستادیم
please unblock all blocked ip from range.......
our team have been observance all of ServerBoost Term and rules
i can not realy understand why was our ip blocked
we are use normally this server
please check it and unblock all of theme
please resolve this problem faster
i am waiting till this problem resolved
اینم جواب:
All IPs blocked remain blocked.
We can remove the blocks for 20 EUR / IP administration fee.
If your customer thinks we enjoy getting constant abuses for him and having
to waste our time to keep on cleaning everything up, then I think he should
be looking elsewhere.
About the speed, it was not limited, we had a broadcast limitation in place
for the network problems we have had and have increased it now on your
server, so the speeds should be fine again.
--------------------
That only tells us that we take our network reputation seriously and they
don't.
We know every activity going on on the network, and the malicious ones are
filtered out to keep it clean.
If you have a problem with that, go to the dirty providers you list who
don't care about it.
-----------------
برای خرید آی پی جدید
First you dirty up our ip ranges, we null them and then you demand more IPs?
Forget it, you are not getting any more.
---------
---------- Post added at 09:42 PM ---------- Previous post was at 09:40 PM ----------
حالا جالبیش اینه ازشون سرور نو می گیری آی پی هایی که بهت می دند همه از قبل بلوک شده همه جا و نمیشه سایتی را روش آورد
صحبت های آقای nimapendar
تایید می شه
واقعا بد دهن هستند ، نکته حالب اینجاست می گم کدوم آی پی ها به چه دلیلی بلاک شده !
می گن ما سیستممون خرابه نمی تونیم ببینیم کدوم ها بلاک شده !!!!!!!!!!!!!!!!
همینطوری کشکی بلاک می کنند
چند تا ای پی اصلا ازش استفاده نکرده بودیم
بلاک شده بود !!!!!
@nimapendar دلیلی که ip هاتون رو بلاک کردن هم بگید ؟ من اینجا موردی ندیدم که ایراد داشته باشه ، می گه شما اگر ip رو مشکل دار کنید ما نمی تونیم بدون هزینه اون رو clear کنیم ، این ip ها باید به ripe دوباره فرستاده بشن ، با دو تا کلیک که نمی شه ip رو clear کرد . در هر صورت بازهم کل مشکل رو اگر برای من ایمیل کنید متپن سعی می کنم برطرف کنم مشکلتون رو تا شما هم راضی باشید .
@Reza.exe شما هم موردتون رو برای من ایمیل کنید .
در کل بازهم به کلیه دوستان و با سپاس از نظراتشون :
1- اگر این مشکل در این سطحی که می گید وجود داشت باید review های بدی مشتری های دیگه در سایت webhostingtalk.com نوشته می شد که من تا حالا موردی ندیدم .
2- واقعا اگر حس می کنید مشکلی برای شما به وجود آمده مشکل رو کامل ایمیل کنید بنده به عنوان نماینده دیتاسنتر پاسخگو خواهم بود .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)