با سلام
میشه یکی دوستان راهنمایی کنه که چه جوری میشه در سیستم kayako فقط کاربری که عضو هستش بتونه تیکت ارسال کنه و از حالت عمومی خارج بشه
با سلام
میشه یکی دوستان راهنمایی کنه که چه جوری میشه در سیستم kayako فقط کاربری که عضو هستش بتونه تیکت ارسال کنه و از حالت عمومی خارج بشه
کسی از دوستان نمی تونه منو راهنمایی کنه؟
میشه یکی از دوستان لطف کنند و منو راهنمایی کنند
ممون میشم
کمتر کسی اینجا کایاکو کار کرده
برام مشخصات کایاکو پ خ کن یک نگاهی کنم بهت بگم چه جوری هست
با سلام
اگر مشکل دارید ایدی یاهوی من رو اد کنید
tanazhost@yahoo.com
در ضمن ما این اسکریپت رو فارسی کردیم و در صورت تمایل میتوانیم با قیمت مناسب خریداری کنید
لینک دموی نرم افزار
مرکز پشتیبانی داده پردازان پارس نتورک
در صورت هرگونه سوال در مورد خزید لطفا با شماره 09158240977 تماس بگیرید
با تشکر علی ارجمند
با سلام
دوست عزیز اگر بدون هیچ دردسری دنبال آخرین نسخه کایاکو کاملا فارسی شده، راست چین شده با تاریخ شمسی هستید به سایت زیر مراجعه کنید. ( نصب و راه اندازی رایگان )
هم طرف ادمین هم کارمند و هم کاربر کاملا فارسی و راست چین شده است.
سیستم پشتیبانی از مشتریان - کایکو (http://www.ikayako.ir/)
04113351313
www . ikayako . ir
شرکت فراسیستم
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)