نقل قول نوشته اصلی توسط persian.developer نمایش پست ها
من به هیچ وجه قصد خراب کردن هیچ کسی رو نداشتم و اگر روزی هم این کارو کردم واقعاً باید من ban بشم، و فکر می کنم من به شما یا کس دیگه ای بی ادبی نکردم
در مورد مشتری هم باید بگم که چرا با وجود اینکه شما سرویس اختصاصی هم دارید ولی مشتریهاتون بعد از مدتی به جاهای دیگه پناه می برند؟
و آیا واقعاً فکر می کنید iweb قیمت ارزونتری نسبت به شما داره؟!
و آیا ابطال cPanel ربطی به دیتاسنتر داره؟!
حرف شما قبول. شما قصد خراب کردن نداشتید، پس با منطق با قضیه برخورد کنید.
بله ما سرورهای اختصاصی هم ارائه میدیم و لیست قیمت هامون در سایت موجود هست : http://www.servers24.ir/page.php?al=dedicated
اگر نگاهی به قیمت ها بندازید متوجه میشید که بالاتر از iWeb یا سرویس دهندگان آمریکایی است. دلیلش هم 2 مورد ساده هست :
1. کلیه سرورهای اختصاصی ما دارای مدیریت رایگان سرور هستن. یعنی هزینه ای که مثلاً iWeb اون رو به صورت ماهانه $50 بر روی سرور هاش میگیره رو ما دیگه نداریم و کل سرور ها Full Managed هستن که در سایت این نکته ذکر شده
2. هزینه پهنای باند و Rack Space در هلند نسبت به جاهای دیگه خصوصاً کانادا بالاتره. شاید دلیل اون تفاوت Euro به CAD باشه، ولی به هر حال هزینه های ما بالاتر هست و مسلماً قیمت ها هم بالاتر
البته در کل قیمت های ما نه تنها بالاتر نیست، بلکه در طولانی مدت به مراتب پایین تر است! مثلاً مشتری که از Vrtservers سرویس گرفت اگر هزینه ای بیشتر برای سرورهای ما یا سایر شرکت های با کیفیت پرداخت کرده بود مسلماً به چنین وضعیتی دچار نمیشد!
در جواب سوالتون که آیا قیمت های ما بالاتر از iWeb هست باید بگم که بله هست! دلیلش هم در بالا ذکر شد.
در پاسخ به این مسئله که آیا دیتاسنتر مسئول ابطال لایسنس cPanel هست یا نه، باید بگم خیر! ولی دیتا سنتر می تونه کمک کنه و راهنمایی کنه که لایسنس باطل نشه یا در صورت ابطال ترفندی بیندیشه که کار مشتریشو راه بندازه. به طور مثال مدتی پیش لایسنس یکی از سرورهای اختصاصی مشتریان ما به دلیل به توجهی مشتری و set کردن hostname بر روی یک دامین ir باطل شد. برخلاف iWeb که مشتری رو در این شرایط جواب می کنه یا اون رو محبور به گرفتن سرور جدید و پرداخت هزینه اون می کنه، ما یک سرور جدید با IP جدید برای این مشتری ایجاد کردیم و کلیه اکانت ها رو منتقل کردیم، بدون اینکه هزینه ای از مشتری دریافت کنیم، چون همین طور که عرض کردم کلیه سرورهای اختصاصی ما Full Managed هستن! همین مورد هست که مشتریانی از ما سرویس Dedicated می گیرند در کل مدتی که اکثر لایسنس های cPanel ایرانیان باطل میشد با هیج مشکلی مواجه نشدند!