- اگر شما سایت فروشگاهی دارید:
برای عقد قرارداد و استفاده از سیستم خرید پستی "ایران مارکت سنتر" باید
مدارک خواسته شده زیر را به آدرس شرکت کلبه کتاب ارسال نمایید. بعد از رسیدن مدارک، شرکت قرارداد را تنظیم و ضمن معرفی فروشگاه شما به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و ایجاد پنل فروشگاهی شما، قرارداد را به آدرس شما ارسال خواهد کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با
شماره تلفنهای شرکت تماس حاصل نمایید.
برای اطلاع از مزایای سیستم خرید پستی ایران مارکت سنتر
اینجا کلیک کنید. برای مشاهده نمونه قراردادی که برای شما تنظیم خواهد، شد
اینجا کلیک کنید.
مدارک مورد نیاز برای انعقاد قرارداد:
الف : برای اشخاص حقیقی
1- اطلاعات کامل شخص طرف قرارداد ( برای مشاهده اطلاعات درخواستی،
اینجا کلیک کنید)
2- فیش واریزی مبلغ قرارداد
3- کپی صفحه اول شناسنامه طرف قرارداد و در صورت داشتن توضیحات، کپی صفحه آخر شناسنامه
4- کپی پشت و روی کارت شناسایی ملی طرف قرارداد
ب : برای اشخاص حقوقی (شرکتها)
1- اطلاعات کامل طرف قرارداد ( برای مشاهده اطلاعات درخواستی،
اینجا کلیک کنید)
2- فیش واریزی مبلغ قرارداد
3- کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت که بیانگر آدرس دفتر مرکزی، اسامی مدیر عامل و رییس هیأت مدیره دارای حق امضا باشد.
4- کپی صفحه اول شناسنامه دارندگان حق امضا و در صورت داشتن توضیحات، کپی صفحه آخر شناسنامه آنها