همه این شرکت ها که فرمودید اسمشون معنی داره و فعالیت هاشون روی برنامه از پیش تعیین شدس.
CNET در حدود 20 سایت دیگه داره که همه تخصصی هستند و دارای معنی هست. ویکی پدیا رو چک کنید.
گوگل هم زیباترین معنی رو متناسب با فعالیت اصلیش داره و قسمت های جدید سایت گوگل همگی بعد از خریداری شدن از شرکت های توسعه دهنده کمکم به گوگل اضافه شده.
تبلیغات آنلاین و برندینگ اصول داره. صرفا با کار کردن روی یک اسم و سرمایه گذاری وقت و پول نه تنها کاری از پیش نمیره بلکه استعدادی هم که الان بالقوه هست بالفعل نمیشه.
پیشنهاد میدم قبل از راه اندازی سایت براش برنامه ریزی کنید. به یک niche market بازار هدف کوچک فکر کنید و توی اون جلو برید. قسمت های بعدی در طول مسیر همیشه اضافه میشن. با کار تکراری کردن نه تنها کمکی به بقیه نمی کنید بلکه وقت خودتون رو از بین میبرید.