-
February 28th, 2011, 14:38
#1
مشکل در پشتیبانی تیکت ها + چند سوال
سلام
من به تازگی whmcs رو نصب کردم اما برای پشتیبانی تیکت ها (کلا ارسال و دریافت مشکل دارم)
وقتی که کاربر تیکت ارسال میکنه ، در فسمت پشتیبانی تیکت ها وقتی وارد هر بخشش که میشم میزنه
Access Denied
You are not assigned to any ticket departments so cannot view or reply to any tickets
این مشکل بزرگی هست برای من که ممنون میشم کسی من رو در این زمینه کمک کنه .
و اینکه میشه با همین اسکریپت یک کاری کرد که به پنل هاستینگ ما متصل بشه و با پرداخت کاربران اون هم اکانت رو بسازه ؟
و اینکه چجوری باید در صفحه اصلی به جای آیکن هایی که میاد چیزهای دیگه نوشت یا مهمتر اینکه در منوی راستی ما آنلاین و یا آفلاین بودن پشتیبانانمون رو بگذاریم ؟
و یک سوال دیگه اینکه : میخوایم تو صفحه اصلی سایتمون (یک سایت مستقل از whmcs هست) ورود کاربران رو برای whmcs بگذاریم ، این امر به چه صورت هست .
ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
-
-
February 28th, 2011 14:38
# ADS
-
February 28th, 2011, 14:51
#2
عضو انجمن
پاسخ : مشکل در پشتیبانی تیکت ها + چند سوال

نوشته اصلی توسط
turboo
سلام
من به تازگی whmcs رو نصب کردم اما برای پشتیبانی تیکت ها (کلا ارسال و دریافت مشکل دارم)
وقتی که کاربر تیکت ارسال میکنه ، در فسمت پشتیبانی تیکت ها وقتی وارد هر بخشش که میشم میزنه
Access Denied
You are not assigned to any ticket departments so cannot view or reply to any tickets
این مشکل بزرگی هست برای من که ممنون میشم کسی من رو در این زمینه کمک کنه .
و اینکه میشه با همین اسکریپت یک کاری کرد که به پنل هاستینگ ما متصل بشه و با پرداخت کاربران اون هم اکانت رو بسازه ؟
و اینکه چجوری باید در صفحه اصلی به جای آیکن هایی که میاد چیزهای دیگه نوشت یا مهمتر اینکه در منوی راستی ما آنلاین و یا آفلاین بودن پشتیبانانمون رو بگذاریم ؟
و یک سوال دیگه اینکه : میخوایم تو صفحه اصلی سایتمون (یک سایت مستقل از whmcs هست) ورود کاربران رو برای whmcs بگذاریم ، این امر به چه صورت هست .
ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
از منوی تنظیمات روی ادمین ها کیلیک کنید و روی ادمینی که می خواین دسترسی به دپارتمان خاصی داشته باشه از گوشه کلید ویرایش بزنید و تیک دپارتمان مورد نظر براش بزنید تا دسترسی پیدا کنه.
حالت ایجاد اتوماتیک هم که ویژگی اصلی همین برنامه هست باید تنظیمات سرور انجام بدید و موقع ساختن محصولات نوع پنل و ... برای پکیج های هاستتون مشخص کنید.
برای تغییر هم باید قالبتون ویرایش کنید و چیزایی که لازم دارید بهش اضافه کنید. پشتیبانی آنلاینم باید یک اسکریپت مثل لایوزیلا نصب کنید و کلید آنلاین/آفلاینشو تو قالب جای مناسب بزارید.
برای یکپارچه سازی می تونید از کدهایی که تو منوی ابزارها از کدهای یکپارچه سازی استفاده کنید که چندتاش مربوط به عضویت و ورود کاربران است.
ارائه خدمات طراحي انواع وب سايت، طراحي گرافيك، بهينه سازي سرعت، سئو و...
خدمات whmcs، ماژول شمسي ساز و مديريت محتوا
طراحي انواع قالب اختصاصي و تبديل ساير قالب ها به whmcs
Venon Web Developers -
VENON.ir
-
تعداد تشکر ها ازEXXXIR به دلیل پست مفید
-
February 28th, 2011, 15:17
#3
پاسخ : مشکل در پشتیبانی تیکت ها + چند سوال

نوشته اصلی توسط
EXXXIR
از منوی تنظیمات روی ادمین ها کیلیک کنید و روی ادمینی که می خواین دسترسی به دپارتمان خاصی داشته باشه از گوشه کلید ویرایش بزنید و تیک دپارتمان مورد نظر براش بزنید تا دسترسی پیدا کنه.
حالت ایجاد اتوماتیک هم که ویژگی اصلی همین برنامه هست باید تنظیمات سرور انجام بدید و موقع ساختن محصولات نوع پنل و ... برای پکیج های هاستتون مشخص کنید.
برای تغییر هم باید قالبتون ویرایش کنید و چیزایی که لازم دارید بهش اضافه کنید. پشتیبانی آنلاینم باید یک اسکریپت مثل لایوزیلا نصب کنید و کلید آنلاین/آفلاینشو تو قالب جای مناسب بزارید.
برای یکپارچه سازی می تونید از کدهایی که تو منوی ابزارها از کدهای یکپارچه سازی استفاده کنید که چندتاش مربوط به عضویت و ورود کاربران است.
ممنون و متشکر
دوست عزیز کنترل پنل بنده انگلیسی هست ، دقیقا متوجه نشدم (کدهای یکپارچگی )
و بعد اینکه نمیشه پنل مدیریتی رو فارسی کرد ؟
و اینکه شماره حساب ها رو میخواستم در فاکتوری که در آخر میده و ایمیلی که میفرسته بگذارم ، چه طور این کار ممکنه ؟
باز هم ممنون و متشکر
-
-
February 28th, 2011, 15:45
#4
عضو انجمن
پاسخ : مشکل در پشتیبانی تیکت ها + چند سوال

نوشته اصلی توسط
turboo
ممنون و متشکر
دوست عزیز کنترل پنل بنده انگلیسی هست ، دقیقا متوجه نشدم (کدهای یکپارچگی )
و بعد اینکه نمیشه پنل مدیریتی رو فارسی کرد ؟
و اینکه شماره حساب ها رو میخواستم در فاکتوری که در آخر میده و ایمیلی که میفرسته بگذارم ، چه طور این کار ممکنه ؟
باز هم ممنون و متشکر
خواهش می کنم،
از منوی Utilities گزینه Integration Code مربوط به کدهای یکپارچه سازی هست.
برای اینکه اطلاعات حساب در فاکتور یا ایمیل ها باشید باید در قسمت مشخصات از منوی تنظیمات General Settings را بزنید و قسمت Pay To Text و برای ایمیل ها هم از تب Mail گزینه Mail Signature مربوط به قسمت امضا در ایمیل ها هست که می تونین مشخصات اونجا وارد کنید.
ارائه خدمات طراحي انواع وب سايت، طراحي گرافيك، بهينه سازي سرعت، سئو و...
خدمات whmcs، ماژول شمسي ساز و مديريت محتوا
طراحي انواع قالب اختصاصي و تبديل ساير قالب ها به whmcs
Venon Web Developers -
VENON.ir
-
تعداد تشکر ها ازEXXXIR به دلیل پست مفید
-
February 28th, 2011, 17:20
#5
پاسخ : مشکل در پشتیبانی تیکت ها + چند سوال

نوشته اصلی توسط
EXXXIR
خواهش می کنم،
از منوی Utilities گزینه Integration Code مربوط به کدهای یکپارچه سازی هست.
برای اینکه اطلاعات حساب در فاکتور یا ایمیل ها باشید باید در قسمت مشخصات از منوی تنظیمات General Settings را بزنید و قسمت Pay To Text و برای ایمیل ها هم از تب Mail گزینه Mail Signature مربوط به قسمت امضا در ایمیل ها هست که می تونین مشخصات اونجا وارد کنید.
با تشکر و سپاس فراوان ، خیلی کمک بزرگی به بنده کردید .
یک سوال دیگر هم داشتم : اینکه من از هرجایی که قالب دانلود میکنم و در فایل templates ها آپلود که میکنم و از تنظیمات که انتخاب میکنم ، قالب به همان شکل قبلی است و تغییری نمیکند .
دوست عزیز نمیشه قالب رو تو نرم افزار دریم ویوور و یا فرونت پیج تغییرات داد ؟ کدام فایل را باید ویرایش کنیم ؟
ممنون
-
تعداد تشکر ها از turboo به دلیل پست مفید
-
February 28th, 2011, 17:38
#6
عضو انجمن
پاسخ : مشکل در پشتیبانی تیکت ها + چند سوال

نوشته اصلی توسط
turboo
با تشکر و سپاس فراوان ، خیلی کمک بزرگی به بنده کردید .
یک سوال دیگر هم داشتم : اینکه من از هرجایی که قالب دانلود میکنم و در فایل templates ها آپلود که میکنم و از تنظیمات که انتخاب میکنم ، قالب به همان شکل قبلی است و تغییری نمیکند .
دوست عزیز نمیشه قالب رو تو نرم افزار دریم ویوور و یا فرونت پیج تغییرات داد ؟ کدام فایل را باید ویرایش کنیم ؟
ممنون
اگر قالب ویرایش می کنید باید پوشه کش مربوط به قالب ها با نام templates_c را پاک کنید تا اطلاعات از کش خونده نشه و تغییرات بتونین مشاهده کنید. اما اگر کلا قالب انتخاب می کنید تو پنل برای کاربران و اصلا تغییر نمی کنه یا اینکه قالب مربوط به این کار نیست یا از جای درستی قالب برای کاربران انتخاب نمی کنید:
برای تغییر قالب ناحیه کاربری: General Settings تب General باید Template را تغییر و ذخیره کنید.
برای طراحی قالب هم از نت پد گرفته تا سایر برنامه ها میتونین قالب طراحی کنید به شرطی که تگ و اطلاعات درست در قالب قرار دهید و اطلاعات کافی داشته باشید. باید فایل های tpl بر اساس طرح خودتون تغییر بدید.
ارائه خدمات طراحي انواع وب سايت، طراحي گرافيك، بهينه سازي سرعت، سئو و...
خدمات whmcs، ماژول شمسي ساز و مديريت محتوا
طراحي انواع قالب اختصاصي و تبديل ساير قالب ها به whmcs
Venon Web Developers -
VENON.ir
-
تعداد تشکر ها ازEXXXIR به دلیل پست مفید
-
February 28th, 2011, 19:33
#7
پاسخ : مشکل در پشتیبانی تیکت ها + چند سوال
باتشکر
دوست عزیز برای ویرایش متن کپی رایت در زیر سایت whmcs کدوم قسمت رو باید ویرایش کرد ؟
در قسمت footer چیزی ننوشته .
ممنون
-
-
February 28th, 2011, 20:13
#8
عضو انجمن
پاسخ : مشکل در پشتیبانی تیکت ها + چند سوال
باید نسخه بدون برند باشه تا نشون نده.
با ویرایش فکر نکنم فرقی کنه الان دقیق یادم نیست.
ارائه خدمات طراحي انواع وب سايت، طراحي گرافيك، بهينه سازي سرعت، سئو و...
خدمات whmcs، ماژول شمسي ساز و مديريت محتوا
طراحي انواع قالب اختصاصي و تبديل ساير قالب ها به whmcs
Venon Web Developers -
VENON.ir
-
تعداد تشکر ها ازEXXXIR به دلیل پست مفید
-
February 28th, 2011, 21:25
#9
پاسخ : مشکل در پشتیبانی تیکت ها + چند سوال
-
-
January 3rd, 2014, 02:20
#10
پاسخ : مشکل در پشتیبانی تیکت ها + چند سوال
سلام یه سوالی داشتم
وقتی که کاربران من تیکت میزنن در بخش مدیریت whmcs مینویسه که تیک بی پاسخ هست ولی خود تیکت و نوشتشو نشون نمیده! مشکل از کجا میتونه باشه؟
-