واقعیتش اینه که من هر وقت و در هر ساعتی زنگ زدم برای سوال گوشی شون جواب داد و با توجه به اینکه مدام زنگ زدم برای سوال های گوناگون با بهترین شکل و حوصله زیاد جواب دادن که کمتر گروهی این کار رو انجام میده![]()
واقعیتش اینه که من هر وقت و در هر ساعتی زنگ زدم برای سوال گوشی شون جواب داد و با توجه به اینکه مدام زنگ زدم برای سوال های گوناگون با بهترین شکل و حوصله زیاد جواب دادن که کمتر گروهی این کار رو انجام میده![]()
با عرض سلام و درود بیکران
مشکل شما چی بوده؟
میشه مطرح کنید؟
تا ببینم اگر در توانم باشه علت اصلی رو خدمتون بگم چون بنده از 6 سال پیشه دارم از این سیستم استفاده میکنم و مشکلاتشو خودم رفع کردم.
اگر تمایل داشتید برای مشکلاتش میتونید با بنده هم تماس بگیرید. در امضای من آی دیم هست و همینطور اطلاعات تماس دیگر
یکی از اصلی ترین مشکلات این بود که موقع ارسال ایمیل به کاربران عضو ارور میداد. در ضمن سیستم ارسال ایمیلش هم حالت تعریف کردن وقفه نداشت و خودتون بهتر می دونید که اگه هم ارسال میشد بدلیل اینکه همش یه دفعه ارسال میشه اسپم میشه. مشکل دوم این بود که وقتی تعداد تاپیکهای باز زیاد میشد دیگه بخش پشتیبانی باز نمی شد و ... البته بعدش چون از پشتیبانی جواب نگرفتیم مجبور شدیم کلا بی خیال سیگما بشیم و سیستم رو عوض کردیم.
تاریخ تاپیک رو ببینید![]()
خطایی که میداد چه بود؟
خطای Internal error 500?
شاید در ذهن بگید حالا که من سیستم تعویض کردم دیگه چه حاصل و نوش دارو پس از مرگ سهراب اما بهتره که این سوال بی جواب در ذهن شما نماند و کسانی شاید باشند که این مشکل رو داشتند.
در مورد اینکه میفرمایید اسپم میشه حق باشماست. اما من کاری که کردم از SMTP استفاده میکنم و ایمیل بنده با info بود سریع اسپم میشد. اما از وقتی از admin استفاده کردم میره داخل اینباکس. مشتریانی ثبت نام کرده اند که سیکما دارند و اونها هم همین مشکل رو داشته اند و در تعجب هستند که چرا ایمیل های من در اینباکس و برای آنها در SPAM میرود.
خلاصه که این قسمت هم هست. و نمیتونم به قطع بگم ایراد از شماست یا سرور و یا هرچی. ولی این مسئله هست که ایمیل ها اسپم میشه.
در مورد بخش پشتیبانیش من این مشکل رو نداشتم شاید علتش داشتن تعداد تاپیک های زیر 100 است. ما اکثراً مشکلات رو آنلاین حل میکنیم و کمتر کسی تیکت میزنه.
پس این مسئله رو باید تست کنم.
اگر بکاپ قدیمتان موجود است و برایتان مسئله ای نیست برایم ایمیل کنید و من چک کنم.
اما در کل , بسیاری از مشکلات سیکما در نسخه های 1.7.0 به بالا که در حال حاضر 1.7.9.2 است حل شده.
اگر تمایل داشتید مجدداً برگردید روی سیکما بنده با کمال میل حاضرم پشتیبانی شما را به عهده بگیرم . این رو به عنوان نماینده تهران سیکما میگم.
موفق و پیروز باشید.
دمتون گرم
همتون شاهد باشینا
برای خدماتشون مطالبه وجه اضافی نمیکنن
پول بده درست کنم
منم قراره از همین سیستم استفاده کنم به محض اینکه نسخه جدیدش اومد
دوست عزیزم,
نسخه های عادی سیکما دارای 3 ماه پشتیبانی رایگان هستند.
نسخه های ویژه سیکما دارای 3 سال پشتیبانی رایگان هستند.
پس از اتمام دوره های فوق برای هر مشکل موظف به پرداخت هزینه 75000 ريال هستند. یعنی برای 10 مشکل می بایست 750000 ريال پرداخت کنند.
این چیزی است که آقای نجفی به بنده عنوان کرده اند.
واقعا؟
اولین باره میشنوم اینو
ولی اینقدر بخوای هزینه کنی از پشتیبانی هم گرونتر در میاد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)