نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
سلام.

این واقعاً مشکلی هست که کاربران باید اول با خودشون حل کنند و پاسخ دادن به سوال شما هم بسیار ساده هست:

1. اگر شما کارتون رو بلد هستید، پس میدونید که در هر شرایط سرور Unmanaged یا همون Self Managed خریداری کردن به نفع شما هست ولی در این حالت مشخصاً ***باید*** سرویس های remote reboot و KVM/IPMI رو هم همراه با سرویستون بخرید تا اگر هم مشکلی پیش اومد نیازی به پشتیبانی دیتاسنتر نباشه و خودتون به راحتی مشکل رو برطرف کنید.

2. اگر میدونید که کارتون رو بلد نیستید (بهتر هست به خودتون دروغ نگید، بدونید که از این دروغ شما هیچ کس جز شخص شما ضرر نخواهد کرد) باید سرویس مدیریت شده بگیرید و این یک **باید** هست که در صورت بروز مشکل، مدیریت سرور شما بتونه مشکلات رو حل کنه و دیگه شما نیازی به نگران شدن برای حل مشکل نداشته باشید.

درضمن، ما چند کاربر قدیمی داریم که از روز اول سالانه پرداخت کردند و تا به امروز مشکلی نداشتند و هر سال هم به تمدید سالانه سرویس خودشون ادامه میدن. همینطور همکاران دیگر ما که از موقعیت مشابه برخوردار هستند و کاربرانشون که ماهیانه، شش ماه، یک ساله پرداخت کردند، مشکلی با سرویسشون ندارند.

حقیقت این هست که شما قیمت رو انتخاب می کنید یا کیفیت رو ؟! آیا اطلاع دارید که اگر کمی تحقیق کنید، میتونید قیمت و کیفیت رو در سطح متناسب دریافت کنید ؟!

با هر حال موفق باشید.

با تشکر.
متاسفانه همیشه رابطه ای مستقیم بین قیمت سرور و خدمات سرور برقرار نیست.
همچنین بلد بودن کار هم همیشه نیاز را به پشتیبانی رفع نمی کند.
مثلا من یک دامنه را در ریسلر هاستینگ آی وب از یک پلن دیگر آی وب به پلن خودم انتقال داده بودم که دی ان اس ها یکی بود ولی سیستم ارور می داد که دامنه در سیستم موجود است ولی به پلن اضافه نمی شد چندین بار تیکت به آی وب زدم هر بار می گفتند ما مشکلی نمی بینیم که این تیکت زدن ها 10 روز طول کشید! تا اینکه سر انجام به بخش
Abuse
ایمیل زدم و کمتر از یکساعت بعد مشکل را حل کردند!!!