Support Ticket Spam Controlشما می تونید تو این قسمت گزینه های مختلفی تعیین کنید تا تیکت دریافتی اسپم شناخته بشه و یا به معنی دیگر از اسپم جلوگیری کنید که یک سری تنظیمات داره:
مثلا یک مشتری کلا اسپم کنید
یا یک موضوع خاصی اگر در عنوان تیکت بود اسپم شناخته بشه
و یا کلماتی توی تیکت باشه که به عنوان اسپم شناسایی بشه
===============================================
Support Ticket Escalations
من به عنوان قوانین تشدید ترجمش کردم (تو فارسی ساز)
می تونین یکسری دستورالعمل در اونجا تنظیم کنید که برای مثال تیکتی که یک هفتست پاسخ داده نشده یک اکشنی انجام بده مثلا برای بررسی توسط یک گروه خاص پرچم زده بشه و یا وضعیت تیکت به حالت بسته یا حتی فوری تبدیل بشه که باید حتما قسمت cron سیستم تنظیم شده باشه تا به صورت اتوماتیک این قسمت کار کنه.
در کل یکسری تنظیمات اتوماتیک برای پی گیری تیکت ها هست امیدوارم منظورم متوجه شده باشید.
موفق باشید







پاسخ با نقل قول