بهتره در این مورد بیشتر توضیح بدید چون اگر به شما باشه که به هیچ وجه هیچ موردی رو دلیل بر ناتوانی خودتون قبول نمی کنیدلازم به ذکر است که 10 روز برگشت پول داریم . در صورتی که کاربر دلایل دال بر ناتوانی و یا ضعفی در مورد ما ارائه کند ، هزینه ایشان بازگشت داده می شود
دلیل این حرف هم اینه که با اینکه من مشکل داشتم با سرویس شما 3 روز طول کشید تا یه جواب درست به من بدید (تصاویر تیکت ها همه موجوده)
دست اخر هم وقتی تقاضای برگشت وجه کردم هیچ جیزی رو قبول نکردید و برگشت وجه رو قبول نکردید
این بخشی از تیکت اخرتون
من نمیدونم شما چقدر به این 20 تومن نیاز دارید و شما رو به کجا میرسونه.اما با این 20 تومن ها که میادو میره به جایی نمیرسیدRRAS ham config kardam va be NTTacPLUS vasl kardam
Windows o Update kardam .
hala man migam NTT o pak kon , uN INSTALL . RRAS ham PAK kon va Rebuild kon , dar natije Port haye ke baste hastan baz mishan !! , port haro ma faghat az RRAS bastim .
bad mishe on chizi ke mikhaid . inke nemishe o vasl nemishe ba in sazgar nist . dar hite ekhtiarate man nist va dar morede shive kari shoma ashenai nadaram
sharmande
تصاویر تیکت ها موجوده.اگر لازم بود بگید بزارم تا بدونید چند ساعت طول می کشه تا به تیکت های پشتیبانی جواب بدن.اما تیکت مربوط به برگشت وجه رو کمتر از یک دقیقه جواب میدادن!!!