دوست گرامی

بنده روز اولی که از شما سرویس گرفتم در تلگرام قبلش پیام دادم و گفتم سرور میخوام سفارش بدم چقدر طول میکشه و شما گفتید نیم ساعت
من سرور VPS-NVMe-2022-Auto Delivery با کنترل پنل فعال خریدم ولی سروری که سیستم تحویل داد نه پینگ داشت و نه بالا می اومد
بعد از یکی دوساعت طی صحبتی که کردیم در تلگرام و گفتید سیستم مشکل داشته و تحویل دادید و منم حرفتون رو قبول کردم و تمام
بعد از گذشت دو هفته دیدم سرور خیلی کند شده و همش اسکریپتها خطا میده دو روز مرتب سایتتون رو چک کردم ولی سایت باز نمیشد
بهتون پیام دادم که سایت باز نمیشه گفتید مشکل داره و ای پی سرور رو گرفتید و قرار شد اگر تا شب سایت درست نشه os رو مجدد خودتون نصب کنید و اطلاع بدید
4 روز گذشت و دیدم خبری نشد . تیکت زدم و در تلگرام هم پیام دادم اما هیچ کدوم رو پاسخ ندادید . تلفن زدم کسی پاسخ نمیداد
بعد گذشت یک روز دیگه مجدد تیکت زدم . تماس گرفتم . در تلگرام پیام دادم ولی دریغ از یک پاسخ ساده! و بعدش هم اینجا مطرح کردم
حالا به نظر شما چیکار باید میکردم که نکردم؟ چقدر دیگه باید صبر میکردم؟
شما در پیام های تلگرام به من گفتید 4 مرتیه به درخواست شما os تعویض کردیم. من اسکرین شات تیکتها رو براتون فرستادم ولی پاسخی نداشتید که بدید! به جز همین تیکت اخری چند مرتیه از شما درخواست تعویض os این سرور کردم؟! با سند پاسخ بدید لطفا
به من گفتید اگه ناراضی هستی درخواست کنسلی بزن و دو مرتبه تکرار کردید .منم گفتم مشکلی نیست مبلغ رو عودت بدید . یهو گفتید طبق قانون ما کنسلی تو 24 ساعت اوله و تمام داستان عوض شد! این همه تناقض جالبه!
سرویسی که خریدم با کنترل پنل فعال بوده وقتی روی سایت کنترل پنل فعال نداره چطور باید os عوض کنم؟ باید تیکت بزنم دیگه؟!
هر جای این صحبت ها احساس میکنید زیاده گویی شده با سند لطفا اثبات کنید و پاسخ بدید! لطفا سند و مدرک ارائه بدید حتما
مگه من گفتم همیشه و کلا سرویستون مشکلی؟ من در مورد پشتیبانیتون صحبت کردم!
مشکل هست و برای همه پیش میاد . ولی مشکل 1 روزه 2 روزه نه 5 روز - بعدشم حداقل پاسخ بدید بگید مشکل حل نشده ! نه اینکه اصلا انگار نه انگار
من کاربر که سرویس رو نیاز دارم توی این 5 روز باید چیکار کنم؟ بعد که انتقاد میکنی سریع به جای پاسخ قانع کننده با لحن تند حمله میکنید به مشتری!!
دوست عزیز شما که نمیتونی پشتیبانی بدید چرا سرویس میفروشید ؟
من اگر سرویس بدون پشتیبانی میخواستم که از هاستیتگ خارجی میگرفتم و چه نیازی به شما بود؟!!
وقتی هم که از پشتیبانی انتقاد میکنیم سریع بهتون بر میخوره و تهمت میزنید که از رقییب پولی گرفتید که اینجوری میگید!
وقتی نه قدرت پشتیبانی دارید و نه جنبه شنیدن انتقاد و حرف حق چرا اصلا میاید کار میکنید و با اعصاب خودتون و ملت بازی میکنید؟
وقتی هم ازتون در خواست سند بابت تهمت هاتون و قبول اشتباه میکنیم سریع مثل بچه ها بلاک میکنید و مینویسید: کارما - ریپورت - بلاک
واقعا جای تاسف داره برای هاستینگ ها که همکاری مثل شما دارند که هم سریع تهمت ناحق میزنه و هم کلی توهین میکنه!
ضمنا تا من و امثال من کاربر و مصرف کننده نباشیم به کی میخواید خدمات بدید؟!
من نه قصد تخریب دارم و نه قصد تهمت و افترا . چیزی که واقعیت بود رو گفتم . به جای اینکه به دیگران تهمت و افترا بزنید خودتون رو اصلاح کنید!
به جای کوچک کردن دیگران خودت بزرگ شو !