صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30

موضوع: کلاه برداری دیجی کالا

  1. #21
    عضو انجمن demonvictor آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    نوشته ها
    824
    تشکر تشکر کرده 
    1,087
    تشکر تشکر شده 
    458
    تشکر شده در
    344 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط firebox نمایش پست ها
    وقتی جوابی ندارید چرا حاشیه میرید، من حرفی از عدم مدیریت دیجیکلا نزدم و ادعایی ندارم که می تونم کسب و کاری به بزرگی دیجیکالا رو مدیریت کنم.
    دیجیکالا خیلی وقته به بلوغ رسیده، تمام چالش های بزرگی که داشته خیلی وقته برطرف شده و به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
    بزرگترین چالش دیجیکالا زمانی خواهد بود که رقبای خارجی اش وارد بازار ایران بشن (که همچنین اتفاقی حالا حالاها اتفاق نمی افته)
    بله. شما درست میگید. بنابراین نظر شما اینه که:

    نقل قول نوشته اصلی توسط firebox نمایش پست ها
    به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
    آخه برادر من، چرا شما فکر میکنید مدیریت دیجی‌کالا، نمیفهمه که افزایش رضایت مشتری، باعث بالارفتن محبوبیت برندش و درنتیجه افزایش درآمدش میشه؟ چرا شما، ذره ای عقل برای مدیریت دیجی‌کالا، قاعل نیستید؟ دوست عزیز چرا شما هرچقدر که متن رو میخونید، نمیفهمید که بحث سره چالش های اینه که چون اتفاقا تو این مدت که از زمان ظهور کسب و کارش گذشته، چون مدیریتش عالی بوده، تونسته به مرحله ای برسه که الآن با این چالش ها ی زنجیره تامین روبرو هست. یکم از ذهنتون استفاده کنید که قدیمی تر از دیجی‌کالا هم بوده. چیشده بعد از این مدت، دیجی کالا تونسته به این مرحله برسه؟


    بجای اینکه این اظهار نظر رو بکنید، اول ببینید که یک شرکت، چقدر شرکای خارجی داره. یک شرکت چقدر منابع انسانی داره. یک شرکت، چقدر نیازمند لجستیکه. یک شرکت، چقدر مدیریت فناوری اطلاعات داخلش دخیله. یک شرکت، چقدر نیازبه خطوط مهندسی برای مدیریت انبارداریش داره. ببینید که یک شرکت، چقدر نیاز به مدیریت تقاضا و تامین داره.

    وقتی که اظهار نظر تون اینه:

    نقل قول نوشته اصلی توسط firebox نمایش پست ها
    به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
    یعنی از مرحله ی تحلیل، خارج هستید.

    چرا میخوایید با این نظر ورود کنید به مساله؟

    عجب! چقدر عجیبه.

    این برادر، در هیچ چیزی و هیچ موردی، حاضر به خوندن مطلب و بررسی نیستش. فقط مطلب رو میخونه که پاسخ بده. مطلب رو نمیخونه که بررسی کنه.

    آقاجان شما مطلب من رو که اول فرستادم بخون، بعدش ببین که مشکلاتی که تو زنجیره ی تامین وجود داره چیه. بعد ببین که شما چقدر در اون حوزه اطلاعات داریدکه بخوایید ورود و نظر بدید.

    هم تاپیک رو به فنا میدید هم وقت رو هدر میدید.
    ویرایش توسط demonvictor : April 13th, 2023 در ساعت 12:52
    قدس مال ماست (من قولشو بت میدم)


  2. # ADS




     

  3. #22
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    157
    تشکر تشکر کرده 
    34
    تشکر تشکر شده 
    251
    تشکر شده در
    159 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط demonvictor نمایش پست ها
    بله. شما درست میگید. بنابراین نظر شما اینه که:



    آخه برادر من، چرا شما فکر میکنید مدیریت دیجی‌کالا، نمیفهمه که افزایش رضایت مشتری، باعث بالارفتن محبوبیت برندش و درنتیجه افزایش درآمدش میشه؟ چرا شما، ذره ای عقل برای مدیریت دیجی‌کالا، قاعل نیستید؟ دوست عزیز چرا شما هرچقدر که متن رو میخونید، نمیفهمید که بحث سره چالش های اینه که چون اتفاقا تو این مدت که از زمان ظهور کسب و کارش گذشته، چون مدیریتش عالی بوده، تونسته به مرحله ای برسه که الآن با این چالش ها ی زنجیره تامین روبرو هست. یکم از ذهنتون استفاده کنید که قدیمی تر از دیجی‌کالا هم بوده. چیشده بعد از این مدت، دیجی کالا تونسته به این مرحله برسه؟


    بجای اینکه این اظهار نظر رو بکنید، اول ببینید که یک شرکت، چقدر شرکای خارجی داره. یک شرکت چقدر منابع انسانی داره. یک شرکت، چقدر نیازمند لجستیکه. یک شرکت، چقدر مدیریت فناوری اطلاعات داخلش دخیله. یک شرکت، چقدر نیازبه خطوط مهندسی برای مدیریت انبارداریش داره. ببینید که یک شرکت، چقدر نیاز به مدیریت تقاضا و تامین داره.

    وقتی که اظهار نظر تون اینه:



    یعنی از مرحله ی تحلیل، خارج هستید.

    چرا میخوایید با این نظر ورود کنید به مساله؟

    عجب! چقدر عجیبه.

    این برادر، در هیچ چیزی و هیچ موردی، حاضر به خوندن مطلب و بررسی نیستش. فقط مطلب رو میخونه که پاسخ بده. مطلب رو نمیخونه که بررسی کنه.

    آقاجان شما مطلب من رو که اول فرستادم بخون، بعدش ببین که مشکلاتی که تو زنجیره ی تامین وجود داره چیه. بعد ببین که شما چقدر در اون حوزه اطلاعات داریدکه بخوایید ورود و نظر بدید.

    هم تاپیک رو به فنا میدید هم وقت رو هدر میدید.
    بالاتر هم گفتم ، دیجیکالا الان ۱۰ ساله توی این کار هست، یک شرکت نوپا نیست که بخواهد درگیر این باشه که نیازهای خودش رو بر اساس افزایش تقاضاش تنظیم کنه.
    اینکه چقدر منابع انسانی، لاجیستیک و... نیاز دارن، بر اساس اطلاعات مالی کنونی و فصل های قبل شون قابل پیش بینی است، شرکت های بزرگ عموما فروش های مالی چندین فصل شون رو پیش بینی میکنن و نیازهاشون رو بر اساس اون تنظیم میکنن.
    بازار فروش اینترنتی ایران خیلی وقته به پیک خودش رسیده و با توجه به شرایط اقتصادی مردم ایران ، رشد اش روند کاهشی داره، الان اینکه چرا یک شرکتی مثل دیجیکلا کیفیت خدمات اش روز به روز بدتر میشه یکی از این ۲ تا است: بی لیاقتی مدیرانش یا اینکه افزایش درآمد در ازای کاهش کیفیت خدمات اش.

  4. #23
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    نوشته ها
    10
    تشکر تشکر کرده 
    10
    تشکر تشکر شده 
    18
    تشکر شده در
    12 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط sherman2000 نمایش پست ها
    از زمانی که مردم اعتصاب کردن و کمپین راه انداختن دیگه هیچ تعدی نسبت به مشتری ندارن و تلافی می کنن، سلفونی که خودشون میکشن به عنوان پلمپ کالا در نظر گرفته میشه و مرجوعی وسایل گران کلا قبول نمی کنن، کوچکترین خط و خش روی کارتن کالا باشه تا ۲۴ ساعت اطلاع بدید وگرنه کلا مرجوعی اون کالا رو هم قبول نمی کنن! ۹۰٪ گوشی های آف هم کارتن باز و ویترینی که تو آمازون با ۵۰٪ قیمت خریداری کردن و دوباره لیبل میزنن اگر شکایتی هم بشه گفته میشه از قبل رجیستر کردن و عادی...
    خلاصه کلام دیگه اون خدمات قبل ندارن و ما هم با توجه به نحوه برخورد و شکایتی که اخیرا داشتیم ما هم هیچ خریدی انجام نمیدیم
    اگر خریدی کردید حتما از تمام لحظات دریافت و جعبه گشایی فیلم برداری کنید
    تایید میشه
    تازه دیجیکالا جت رو ندیدین همیشه سفارشات اشتباهه یا یهو میبینی پیک غیب شد سفارش نیومد
    ویرایش توسط AliROCK : April 13th, 2023 در ساعت 14:55

  5. #24
    عضو انجمن demonvictor آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    نوشته ها
    824
    تشکر تشکر کرده 
    1,087
    تشکر تشکر شده 
    458
    تشکر شده در
    344 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    عقلا همه در خود سرگردانند =p~ انشالله گذر عمر، مسیری رو برای شما بازکنه که، یکمی اطلاعات، خودشونو به شما نشون بدن. چون ظاهرا اصلا تلاشی برای فهم و درک موضوع نمیکنید.

    هیچ روش و استدلالی به شما پاسخگو نیست.

    واقعا، این انجمن داره برای شما هزینه میکنه؟
    ویرایش توسط demonvictor : April 13th, 2023 در ساعت 15:04
    قدس مال ماست (من قولشو بت میدم)


  6. #25
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    157
    تشکر تشکر کرده 
    34
    تشکر تشکر شده 
    251
    تشکر شده در
    159 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط demonvictor نمایش پست ها
    عقلا همه در خود سرگردانند =p~ انشالله گذر عمر، مسیری رو برای شما بازکنه که، یکمی اطلاعات، خودشونو به شما نشون بدن. چون ظاهرا اصلا تلاشی برای فهم و درک موضوع نمیکنید.

    هیچ روش و استدلالی به شما پاسخگو نیست.

    واقعا، این انجمن داره برای شما هزینه میکنه؟
    یکی اینو باید به خودت بگه، تو هر موضوعی میپری وسط و پیشفرض همه نفهم اند و فقط شما میفهمی.
    وقتی جوابی نداری لطفا چرت و پرت نگو.

  7. تعداد تشکر ها ازfirebox به دلیل پست مفید


  8. #26
    عضو انجمن demonvictor آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    نوشته ها
    824
    تشکر تشکر کرده 
    1,087
    تشکر تشکر شده 
    458
    تشکر شده در
    344 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    استدلال:
    https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895818

    استدلال:
    https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895813

    استدلال:
    https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895809

    استدلال:
    https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895806


    و اما شما:

    نقل قول نوشته اصلی توسط firebox نمایش پست ها
    به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.

    چقدر محتوای مفید و دلایل خوبی ارایه کردید اتفاقا شما با شرط عقل صحبت کردید
    قدس مال ماست (من قولشو بت میدم)


  9. #27
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    نوشته ها
    10
    تشکر تشکر کرده 
    10
    تشکر تشکر شده 
    18
    تشکر شده در
    12 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط firebox نمایش پست ها
    یکی اینو باید به خودت بگه، تو هر موضوعی میپری وسط و پیشفرض همه نفهم اند و فقط شما میفهمی.
    وقتی جوابی نداری لطفا چرت و پرت نگو.
    دوست عزیز انجمن یه گزینه داره به نام لیست سیاه خیلی چیزه خوبیه استفاده کنb-)
    من ادمای بانمک رو اونجا میزارم
    ویرایش توسط AliROCK : April 13th, 2023 در ساعت 16:38

  10. تعداد تشکر ها ازAliROCK به دلیل پست مفید


  11. #28
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    157
    تشکر تشکر کرده 
    34
    تشکر تشکر شده 
    251
    تشکر شده در
    159 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط demonvictor نمایش پست ها
    استدلال:
    https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895818

    استدلال:
    https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895813

    استدلال:
    https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895809

    استدلال:
    https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895806


    و اما شما:




    چقدر محتوای مفید و دلایل خوبی ارایه کردید اتفاقا شما با شرط عقل صحبت کردید
    استدلال من بر اساس شواهد و تجربه خودم و دیگران است، حالا شما قبول نداری ، مشکل خودتونه.

  12. #29
    عضو انجمن deltamusic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    180
    تشکر تشکر کرده 
    159
    تشکر تشکر شده 
    486
    تشکر شده در
    305 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    دلت خوشه آقا!کاش دیرتر میفرستادن وسیله من رو هم!مادربرد نو خریدم رسیده دستم اولش شک داشتم که باز شده باشه .چون کارم لنگ بود اعتنایی نکردم.اسمبل کردم اسلات 1 رم مادربرد به کل کار نمی کنه.برگشت زدم بعد 3 هفته پس فرستادن!و بعده اینور اونور و کلی بحث آخر یه مادربرد به اسم نو ولی معیوب رو کردن تو پاچمون!!روز جمعه ای هم هست تف به اموات دیجی کالا.10 تومن رفت از دستمون... انقدم گنده هستن 10 میلیون من سهله 100 میلیون هم بخورن نمیتونی حقتو بگیری ...
    ویرایش توسط deltamusic : April 14th, 2023 در ساعت 20:39

  13. #30
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Apr 2020
    نوشته ها
    8
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    28
    تشکر شده در
    21 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    یک چیز جالبتر دیجی کالا احتمالاً میدونه تو ارسال شهرستان چقدر ناموفق هست و گزینه پرداخت در محل رو حذف کرده این شرکت با این کارش انگار داره اعتراف میکنه تو ارسال کالا شهرستان مشکل داره حالا تهران و حومه رو نمیدونم

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •