نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

موضوع: کلاه برداری دیجی کالا

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Apr 2020
    نوشته ها
    8
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    28
    تشکر شده در
    21 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط demonvictor نمایش پست ها
    انتظاری که از دیجی‌کالا دارید، و دارید مقایسه میکنیدش، اگر، هرکدوم از شما فقط برای هفت روز، مدیریتش رو برعهده بگیرید، بعد از هفت روز، باعث پایین اومدن کل کسب و کار میشید.

    دیجی‌کالا درسته که بهش خیلی انتقاد هستش، اما به اقتضای سن و تجربه، ممکنه که شما همه چیز رو به شکلی ببینید که اونها هیچی بلد نیستن و شما بلد هستید. این که شما تصورتون این هستش که اونها فقط به فکر پول به جیب زدن هستن و خدمت دهی به کاربران براشون مهم نیست، یه جور توهم هستش. علتشم اینه که مدیریت دیجی‌کالا، به قدری حرفه ای هست و دانشش از من و شماها بالاتر هستش که قطعا میدونه، باید رضایت مشتریان رو در بالاترین حدممکن، نگه‌داره.

    اما بزرگترین مساله اینه که یک کسب و کار وقتی میره تو مقیاس، دیگه معادله ها تغییر میکنه.

    زنجیره ی تامین، بسیار بزرگتر میشه و چالش هایی وجود داره که شما حتی نمیتونید هیچ درکی از مسایلی که ایجاد میشه داشته باشید.

    من هم نقد میکنم، اما انتقاد با این موضوع که اونها فقط سرویس هارو گرون میکنن و اصلا به فکر خدمت‌رسانی نیستن و به فکر پول به جیب زدن هستن اشتباست.

    یادتون باشه، هیچکدوم از شما، حتی توانایی اینکه یک کسب و کار رو به اندازه ای به درآمد برسونید که وارد مقیاس بشه رو ندارید. چه برسه به اینکه بجای نقد، این کسب و کارهایی که وارد مقیاس شدن رو هم بخوایید تخریب کنید.

    مدیریت این کسب و کارهایی هم که وارد مقیاس شدن، چیزی نیست که به این سادگیا بشه مهندسیش کرد.

    بدون درنظر گرفتن فاکتورهای متغیر، فقط با کسب و کار های بیرون از مملکت مقایسه میکنید. درصورتی که فاکتورهای دیگه رو بررسی نمیکنید.

    همیشه یادتون باشه نقد به اینکه، فلان کسب و کار در فلان قسمت، فعلا دارای مشکل هستش، فرق داره با اینکه، اونها بطور کامل، همه چیز رو گرون میکنن و خدمات رسانی شون نصف میشه.

    من هم به تیپاکس نقد دارم. به خدمت رسانی ایرانسل نقد دارم. به خدمت رسانی دیجی‌کالا نقد دارم.

    اما اونا هم هرروز دارن تلاش میکنن که شمارو در بالاترین حد ممکن، راضی نگه‌دارن. ولی بحث سره اینه که به چه شکل.
    اینکه من نمیتونم این شرکت رو بگردونم درست اما بنده کسب و کار خودم رو دارم و اونو دارم کامل و درست میگردونم . شرکت هایی مثل دیحی کالا از قبل دارن همین خدمات رو ارائه میدن و حالا خدماتشون بد شده و جوابگو نیستن.

    این روشی که شما میگید مثل اینه شما به شخصی پول میدید تا بهتون خدمات بده اما نه خدمات میده ، نه پول و نه سود پول . پس با نظر شما چون شما در اون کار نیستید نباید ازشون انتقاد کنید و ازشون شاکی باشید . اگر برای شما این روال عادی هست برای بنده اصلاً قابل قبول نیست. چون خودم به مشتری درست خدمات میدم.
    تبلیغات رایگان
    nabtabligh.ir

  2. تعداد تشکر ها از iman.ir به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن demonvictor آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2014
    نوشته ها
    824
    تشکر تشکر کرده 
    1,088
    تشکر تشکر شده 
    458
    تشکر شده در
    344 پست

    پیش فرض پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا

    نقل قول نوشته اصلی توسط iman.ir نمایش پست ها
    اینکه من نمیتونم این شرکت رو بگردونم درست اما بنده کسب و کار خودم رو دارم و اونو دارم کامل و درست میگردونم . شرکت هایی مثل دیحی کالا از قبل دارن همین خدمات رو ارائه میدن و حالا خدماتشون بد شده و جوابگو نیستن.

    این روشی که شما میگید مثل اینه شما به شخصی پول میدید تا بهتون خدمات بده اما نه خدمات میده ، نه پول و نه سود پول . پس با نظر شما چون شما در اون کار نیستید نباید ازشون انتقاد کنید و ازشون شاکی باشید . اگر برای شما این روال عادی هست برای بنده اصلاً قابل قبول نیست. چون خودم به مشتری درست خدمات میدم.
    اینکه شما میگید مغالطه‌ست. چون نه من گفتم که اگر پول دادید بابت یک سرویسی و سرویسی نگرفتید، بمعنی اینه که چون در اون کار نیستید نباید شکایت کنید و نه من گفتم که این روال عادی هست.

    اگه هدفتون از این مغالطه اینه که بگید من اشتباه میکنم، باشه شما درست میگید و من اشتباه میکنم. اما اگه هدفتون این هستش که بدونید فرق مدیریت یک کسب و کار نسبت به مقیاس پیدا کردن یک کسب و کار چیه، و اینکه دنبال این هستید که بفهمید چرا، کسب و کارهای بزرگ این مشکلات براشون ایجاد میشن، اونوقت میشه که مواردی که گفتم رو بادقت بررسی کنید اونوقت متوجه میشید که من، هدفم این نیست که بگم این روال، عادی هستش.

    اولا گفتم که، تمام تمرکز واحد های مدیریتی دیجیکالا شش دانگ تمرکزشون روی این هستش که، شما، تجربه ی خرید خوبی داشته باشید.
    تمام تلاش واحد های مدیریتی دیجی کالا، بر روی این هستش که شما، بیشترین میزان رضایت رو داشته باشید.

    بنابراین، این دو مورد، رو شما نمیتونید زیرسوال ببرسید.

    من دارم میگم وقتی که یک کسب و کار، به اندازه ی دیجی‌کالا، رشد میکنه، هر دوموردی که شما دنبالش هستید و واحد مدیریت هم داره براش تلاش میکنه، وارد چالش میشه. این عادی ترین مساله در تمام کسب و کارهاست. شما چرا مغالطه میکنید که من گفتم، اینکه پول بگیرن و خدمات رسانی نکنن، عادی هستش؟؟ زشت نیست این مغالطه؟ یا حرف من رو نفهمیدید یا اینکه.... انشالله که متوجه صحبت من نشدید.

    درمورد کسب و کاری هم که دارید، یادتون باشه، حفظ و تگهداری از کسب و کار، فرق داره با رشد و توسعه ی کسب و کار. این دو مورد، اصلا وجه اشتراک ندارن.

    بهتربود حداقل بخاطر آینده ی کسب و کار خودتون هم که بود، حرفای من رو به اندازه ی یکی دوروز بررسی میکردید. چون این موارد، رو اگر الآن شما بررسی کنید و نسبت بهش، دانش پیدا کنید، قطعا میتونه به کسب و کارتون کمک کنه.
    قدس مال ماست (من قولشو بت میدم)


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •