نقل قول نوشته اصلی توسط demonvictor نمایش پست ها
یادتون باشه، اگه برای کسب و کارتون ارزش قاعل هستین، بنابراین سرویس تون رو از مجموعه ای تهیه کنید که اون مجموعه هم برای اعتبار خودش، ارزش قاعل باشه و همیشه نگران آسیب دیدن برند اش باشه. وقتی از مجموعه ای که هزینه ای برای برند اش نکرده باشه، سرویس تهیه کنید، بنابراین با تنظیم شکایت و انجام فرآیند قانونی، کار به جایی نمیرسه و فقط زمان تون هزینه میشه. اما شما حتما مراحل رو طی کنید. به هرحال باید به یک نتیجه ای برسید. اما هیچموقع، نباید به هیچ کسب و کاری حق داد که، هزینه های یک فرد رو نابود کنه. من فکر میکنم مشکل اساسی مجموعه های ما، بحث دانش و علوم انسانی هست.
با این حرف ها نمیتونید خدشه ای به مجموعه ما وارد کنید ، سناریوی مسخره ای دارید اجرا میکنید و از پیگیر بودن شما برای مشکل ایشون کاملا مشخص است که باهم هستید و قصد تخریب مجموعه مارا دارید.
اگر کسی کسب و کارش براش اهمیت داشته باشد ابتدا باید به فکر بکاپ باید باشد ، اصلا شما فکر کن درایو NVMe سرور سوخت میخوای چکار کنی بدون بکاپ؟
ضمن اینکه سالم نگه داشتن سرویس هم اولویت دارد که ایشان از این قاعده قافل بودند و باعث بسته شدن ای پی سرور توسط دیتاسنتر شد و با بسته شدن ای پی نتوانستند بکاپ را خارج کنند ، بکاپ ایشان هیچوقت دست ما نبوده است و ادعای ایشان کاملا کذب است! سرور ایشان به دلیل ابیوز نت اسکن که خلاف قوانین دیتاسنتر است توسط دیتاسنتر مسدود گردید و ایشان ما را مسئول این مشکل دانست و از ابتدا شروع به توهین کرد و با توجه به نقض قوانین سرویس دهی ما و دیتاسنتر دیگر به ایشان خدمات ندادیم.
فقط برای روشنگری افکار عمومی این مطلب را اینجا مینویسم ، ما از ایشان هیچ ترسی نداریم و ادعای ایشان کاملا کذب است و ایشون هیچ سندی برای اثبات حرف هاش ندارد و اگر داشت تا الان ارائه داده بود و تمامی حرف های ایشان را رد میکنیم و البته برعکس ایشون ما کلی مستندات داریم و وکیل شرکت ما بیصبرانه منتظر است تا ایشان شکایت کند.