هه هه اینام بیکارن دیگه
به جای پرداختن به جزئیات کلیات درست کنید
با عدم تعهد پذیری خودرو سازی داخلی چه قبل از تحویل تا زمانی که توحویل می دهند چه از نظر بد برخورد کردن چه عدم تحویل به موقع چه عدم تحویل آپشن های خریداری شده در زمان تحویل با اینا برخورد کنید
با کیفیت پایین خدمات پس از فروش شرکت های داخلی برخورد کنید
چرا باید ماشینی که یک ماه از خریدش نمی گذره تمام بدنه به صدا بیفته
چرا ماشینی که یک ماه از خریدش نمی گذره صاحبشو مجبور می کنه رینگ و لاستیک و دیسک و صفحه و کل ماشین از نوع تعویض کنه اونم به خاطر ارائه افتضاح خدمات پس از فروش و نصب مجدد قطعات بی کیفیت روی ماشین و باقی موندن مشکلات مجبور به استفاده از تعمیرگاههای غیر مجاز و هزینه سنگین بابت خرید قطعات با کیفیت بشه. پس اون کارت طلایی و خدمات پس از فروش بدرد کی می خوره؟
چرا ماشین 1 هفته از کمپانی باید مشکل گیربوکس داشته باشه
اول باید با این مشکلات برخورد کنند نه با اسم