نقل قول نوشته اصلی توسط moen7000 نمایش پست ها
بجز امروز صبح کسی با بنده اصلا تماس نگرفته
هیچ پیام و یا ایمیلی مبنی در تمدید و وصل شدن سرور ها برای من نیومده
چطور با همه کابران تماس گرفتید ولی من که دو تا سرور داشتم تماس نگرفتید؟!!
همیشه همینطوره وقتی مشکلی براتون پیش میاد کاربر باید صبر و تحمل کنه و همکاری کنه تا مشکل حل بشه
وقتی هم مشکل برطرف میشه کاربر بی توجه میشه به پیامهایی که اصلا نیومده و تماسهایی که اصلا گرفته نشده
هیچ موقع در هیچ شرایطی حق رو به کاربر نمیدید!!
بنده روال کار رو خوب بلدم از تاریخ عضویتم در فروم باید متوجه شده باشید کاربر قدیمی هستم و با خیلی از شرکتها کار کردم و خوب متوجه تفاوت پشتیبانی میشم
برای همین تصمیم گرفتم بخاطر قیمت مناسب سراغ هر شرکت و هر سرویسی نرم
بهتره سرویس خوب و با کیفیت از شرکت مطمئن با پشتیبانی خوب بگیرم حتی اگه قیمتش بالا باشه بهتر از اینه که کلی زحمات بر باد بره و کلی هم از کار و زندگی بیفتیم
در هر صورت موفق باشید


با سلام
ما همیشه حق رو به مشترکمون میدیم . شماره تماس شرکت رو مهندس نداشتید شما ؟
توی همین پست زیر همه پستهای ما امضا ما هست و شماره تماس در دسترس بوده . نگید کوتاهی کردیم .
لطف کنید در پیام خصوصی ادرس ایمیل و نام کاربریتون رو ارسال کنید
با تشکر