نقل قول نوشته اصلی توسط ra3ou1 نمایش پست ها
سلام
خب احتمالا از سمت دیتاسنتر پنلشون بستن و به طبع سرورهای داخل پنل هم دچار مشکل شده
با توجه به اینکه تحریم هستیم برای هرکدوم از همکارا هم ممکنه چنین مشکلی پیش بیاد ولی خب با رعایت یکسری اصول احتمالش میشه خیلی کم کرد
این که چه مشکلی برای پنلشون رخ داده رو که به هردلیل توضیح ندادن ولی خب درستش شاید این باشه یه اطلاع رسانی بشه این مشکل رخ داده و در حال رفع مشکل هستیم
خیلی کم پیش میاد ولی پنل دچار مشکل بشه به قولی اتفاق خیلی خاصی باید افتاده باشه مثل چندسال پیش که برای نت افراز مثلا رخ داد.
در کل بهتر هست همیشه یه سرور یا فضای بکاپ در جای دیگه ای داشته باشین و همیشه نسخه بکاپ به آن انتقال بدین که در صورت بروز اینگونه موارد هم مشکل رخ نده
فرمایش شما متین ولی میگن هیچ ایمیلی براشون نیومده و ساسپند شدن و پیام هم میدن دیتاسنتر بهشون جواب نمیده و با ایمیل خود پنل چون ساسپند شده نمیتونن پیام بدن بهشون