با سلام
دوست من متاسفانه خودتون رو معرفی نکردید، لذا برخی از موارد زیر رو به خاطر عدم اطلاع از موضوع تیکت شما عرض می کنم
1- ما خیلی وقته که توی این انجمن عملا هیچ فعالیتی نداریم و اگر دقت کرده باشید تاریخ ایجاد این پست عملا برای 1 سال و 8 ماه پیش هست ! پس عملا بسته شده بود تا اینکه شما بازش کردید.
2- دوست گرامی موارد مربوط به پشتیبانی فنی با پشتیبانی مالی متفاوت هست ! امیدوارم متوجه باشید که موارد فنی نیاز به زمان بیشتری دارد پس کاملا عادی هست که برای موارد فنی وقت بیشتری گذاشته شود
3- دوست من طبق قوانین ما و یا قوانین سایر شرکت ها و یا سایر دوستان پاسخگویی به تیکت های فنی به خاطر بررسی مشکل و رفعش ممکنه تا 72 ساعت طول بکشه (که البته ما در خال حاضر به جز یک مورد چنین موردی رو نداریم). لذا اگر تیکت شما مثلا 6 ساعت طول بکشه تا پاسخگویی بشه این امری است عادی و واقعا جای اعتراض براش وجود ندارد.
4- اگر شما همون دوستی باشید که تیکتش بیش از 72 ساعت به طول انجامیده ، باید خدمتتون عرض کنم که تیکت شما به خاطر انجام مدیریت و نصب نرم افزار هایی که هیچ ارتباطی به تیم فنی ندارد ، قابل انجام نیست. شما درخواست نصب نرم افزاری رو دارید که قبل از خرید هیچ توافقی روش انجام نشده است و این مورد طی تیکت هم خدمتتون عرض شده بود ولی شما اصرار به نصبش داشتید! حتی نتونسته بودید فایل .exe اش رو دانلود بکنید!
5- در تمامی روز ها از ساعت 8 صبح الی 18 عصر پاسخگویی تلفنی چه برای خرید و چه برای پشتیبانی فنی دایر هست! هیچ تماسی از هیچ فردی مبنی بر عدم انجام مشکل فنی دریافت نشده است
6- طبق آمار سیستم مدیریت کاربران که در زیر اسکرین شاتش رو گذاشتم مدت پاسخگویی ما برای تیکت ها که حدود 1500 تیکت جدید بوده حدود 5 ساعت می باشد





پاسخ با نقل قول
