-
March 5th, 2021, 01:51
#1
مشکل با شرکت ارائه دهنده
سلام
دامین بین المللی در شرکتی ثبت شده است. می خواهیم تغییر رجیسترار دهیم.
شرکت می گوید برای اطلاعات تغییر هویز و فعال کردن و نکردن هویز پروتکشن هر دفعه و هر موقع که خواستیم تیکت دهیم آن ها انجام دهند ( گویا ما نمی توانیم!)
آیا این روند درست است یا حق ماست؟؟
-
-
March 5th, 2021 01:51
# ADS
-
March 7th, 2021, 14:19
#2
عضو انجمن
پاسخ : مشکل با شرکت ارائه دهنده
خوب مشخصا خیر.
کد انتقال را درخواست کنید از شرکت و دامنه را مستقیما به رجیستار دیگری منتقل کنید.
دقت کنید مالک دامنه کسی هست که کد انتقالش را در اختیار دارد، عملا گویا دامنه به اسم شماست اما مالکش ایشان هستند.
این که به دلیل تحریم و ترس از لو رفتن پنل کاربری گاهی شرکت ها واسط گری می کنند امری قابل قبول است اما این که کد انتقال را به شما ندهند حکایت دیگری می شود ...
[ فعالیت تجاری در اینجا ندارم
| پاسخ سوالات فقط در تاپیک
| اطلاعات بیشتر درباره من:
https://abooali.ir ]
-
تعداد تشکر ها از M.Abooali به دلیل پست مفید
-
March 8th, 2021, 13:57
#3
پاسخ : مشکل با شرکت ارائه دهنده
سلام
نه کد انتقال که در پنل نوشته شده است( اگه درست باشه) فقط امکان ویرایش اطلاعات رو اعلام کردند که باید مدام تیکت بزنیم نمی دونم حالا مشکل پنل خودشونه توانایی ندارن درست کنن یا نه مشکل چیز دیگست.
شما پیشنهاد می دید چه کاری انجام دهم؟ از شرکت های ایرانی بگیرم یا مستقیم انتقال بدم رجیسترار با اینکه ایرانم؟؟ مثلا چه رجیستراری؟؟
-