سلام
همون طور که میدونید سال 96 بود که های وب ، پارس آنلاین رو خرید و از اون زمان قرار بود که این 2 شرکت ادغام بشن که تا همین چند روز پیش این اتفاق نیوفتاد و الان که اتفاق افتاده دارن دولا پهنا حساب میکنن با ملت
اولی کاری که کردند پنل پارس آنلاین رو به های وب تغییر دادند که اولین مشکل سرتیفیکت دامین هست که مال های وب هست و وقتی وارد سایتشون میشی از خود مرورگر تا انتی ویروس خطا و ارور میده که این سایت معتبر نیست اینا
بعدش 2 روز اولی که هیچ اطلاعاتی از میزان حجم و مشخصات سرویس نمیدادند بعدش مشخصات سرویس که اومد زد حجم سرویس تموم شده و باید تمدید کنی و خلاصش کنم اخرش حجم سرویس که مونده بود نصف کردند و زدند تو پنل به عنوان حجم
قسمت مسخره و کلاه برداری این سایت از اونجا شروع میشه که قسمت خرید که برید نمونه بسته یک ماهه به صورت زیر اومده
خب یعنی من بسته 200 گیگ ماهانه بخرم در سیستم قبلی باید 200 گیگ بین الملل داشته باشم و ترافیک داخلی هم نیم بها بود یعنی همون 400 گیگ میتونستم داشته باشم اما الان با آپدیت پنل ، ضریب بین الملل 4 شده و ضریب داخلی شده 2 یعنی من بسته 200 گیگ بخرم در حقیقت 50 گیگ بین الملل دارم و 200 گیگ داخلی و ضریب مصرف سایت های داخلی هم ضریب 2 گرفته یعنی اگر یه فایل 1 گیگ از دانلودها دانلود کنم برای من 2 گیگ حساب میشه در صورتی در سیستم قبلی 500 مگابایت حساب میشد . اگر متوجه حرف من نشدید کافیه به آموزش که خودشون گزاشتن در آپارات مراجعه کنید https://www.aparat.com/v/g9IcN
الان داخل قسمت خرید ضریب 2 لحاظ کردند و داخل قسمت گزارش قشنگ دارند ضریب 4 توی حلق خلق الله میکنند
در تمام این زمان ، شماره پشتیبانی 1585 پاسخ گو نیست ( حتی الان ) و میگه پنل در حال آپدیت هستش و تلفن اتوماتیک قطع میشه ، پشتیبانی آنلاین چت که مال های وب هست در حقیقت که میگ سیستم آپدیت شده و میتونید استفاده کنید وقتیم میگی قسمت خرید چیز دیگه ای و قسمت گزارش چیز دیگه جواب نمیدن و فقط میگن ضریب 4 لحاظ کنید . در حقیقت هرکدوم ساز خودشون میزنند
الان سوال من دارم اینه که اولن دوستان که از سایر ISP هستند این قیمت گذاری پارس آنلاین منطقیه ؟ بعد اینا راحت هرموقع بخوان میتونن قیمت تغییر بدن و کسی بالا سر اینا نیست که بخواد کنترل بکنه ؟
آخرین آپدیت : مثل اینکه شکایت کرده بودم واقعا جواب داد و با اینکه خودش شماره پشتیبانی کسی پاسخ گو نبود ولی با من تماس گرفتن و تنها راه حل که برای این موضوع درنظر گرفتند که به نظر خودم بچه گانه هستش اینه که همون بسته 200 گیگ بخری توی پنل 800 گیگ لحاظ میشه یعنی همون 200 گیگ هستش فقط چون ضریب 4 توی سیستمشون حساب میشه هست 800 گیگ پهنای باند توی پنل درنظر گرفتند . حالا من نمیدونم این رو فقط توی پنل من فعال کردند یا کل کاربرا یا اینکه پشت این ضریب ها چه سیاست هستش واقعا جای سوال داره واسم ؟
ویرایش توسط mehrania : December 28th, 2020 در ساعت 10:46
متاسفانه هرجا سر میچرخونم شده اخبار کلاه برداری به انواع و اقسام مختلف
به کجا داریم میریم...
انجام کلیه امور تخصصی روتر های میکروتیک | طراحی و پیاده سازی شبکه و راه کارهای اجرایی | امنیت شبکه و راه کارهای مقابله با دیداس | Whatsapp : 09125803584 | Telegram : http://t.me/tsiran
شما دارید سرویس ماهانه میگیرید
پس بهتون حق اعتراضی نمیدن چون در واقع هر ماه انگار مشتری جدید هستید و قرارداد جدید
حتی 195 هم شکایت کنید همینو میگن بهتون
بهتره با این اوصاف از سرویس دهنده مد نظرتون ، سرویس یکساله یا شش ماهه بگیرید تا دچار این اتفاقات نشید
:: گروه فناوری اطلاعاتتیک وب| ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
:: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
شما دارید سرویس ماهانه میگیرید
پس بهتون حق اعتراضی نمیدن چون در واقع هر ماه انگار مشتری جدید هستید و قرارداد جدید
حتی 195 هم شکایت کنید همینو میگن بهتون
بهتره با این اوصاف از سرویس دهنده مد نظرتون ، سرویس یکساله یا شش ماهه بگیرید تا دچار این اتفاقات نشید
دوست عزیز الان کل مصارف حتی 3 ماهه یا بیشتر هم ضریب 4 حساب میشه و فرقی نداره
بعد سوال من اینه که شما قیمت سرویس های 3 ماهه و 6 ماهه نگاه کنید بدون هیچ تخفیفی تعداد ماه ها ضربدر قیمت یک ماه شده و درج شده پس کاربر مگه دیوانس وقتی هیچ تخفیفی براش نداره همچنین با این اوصاع مضخرف اپراتور ها که حتی اگر مثلا 10 سالم کیفیت خوبی داشته امیدی به فرداش نیست بیاد هزینه 1 ماه بیشتر بده که فردا نتونه پولش پس بگیره