با سلام بنده مددیان هستم و خودم این پاسخ رو می نویسم (آفای امینی ، دوست فعال در قسمت بازار یابی این پاسخ رو ننوشته اند)
1- از همه دوستان عذرخواهی می کنم ، متاسفانه در حین اپدیت تاپیک توسط شما دوستان برای اینجانب ایمیل نیومده بود.
2- متاسفانه خیر
3- دوست من چندین بار در طی همین تاپیک گفته شده است. این تاپیک بسیار قدیمی هست و کاملا طبیعی هست که با افزایش قیمت ارز ، ما هم قیمت هامون افزایش پیدا خواهد کرد
4- لطفا از طریق تیکت پیگیر باشید ، ممنون
5- دوست من جناب اقای علی رحمانی ، متاسفانه کل اعتبار شما که در وب سایت تتون هست که فعلا افلاین هست!
چند مورد رو اظهار کردید که البته با وجود اینکه در طی تیکت توسط خود بنده توضیحاتش داده شده بود ، ظاهرا در مقابل درک موارد مقاومت می فرمایید.
الف) در مورد تحویل اتوماتیک ، کل قضیه در طی اخبار وب سایت به شکل کامل حدود 6 ماه هست که گفته شده و این مورد به خاطر تعداد بالای سفارشات معلق هست
ب) در مورد تعویض سیستم عامل اتوماتیک ، در طی عکس زیر نشون داده می شه که بجز اخرین تیکتتون ، شما دو تیکت دیگر دارید که هر کدام مربوط به بیش از 67 روز پیش می باشد ! پس عملا شما تا انتقالات اخیر هیچ مشکلی نداشتید !
و مشکل شما از زمانی به وجود اومد که ما سرویستون رو انتقال دادیم! انتقالات ما همچنان ادامه دارد و زمان بر هست، با توضیحات خدمت شما عرض شده بود که هنوز سرور های جدید در Myloc به پنل متصل نشده اند !!!! و روند انتقال 6 سرور اختصاصی (حدود 180 سرور مجازی) واقعا زمانبر هست !
بنابراین تعویض سیستم عامل باید به شکل دستی انجام بگیرد، و از اونجایی که روند انتقال دیگر سرور ها در جریان بود ما مشغول انجام کار های فنی و انتقال بودیم. که البته به خاطر تاخیر هم عذرخواهی شد و هم زمان از دست رفته جبران شد
ج) متاسفانه هم در اینجا و هم در طی تیکت هتاکی و مسخره کردن رو پیشه گرفتید! هر چند نیازی به اثبات به شما نیست اما واقعا فکر می کنم نیاز به شفاف سازی هست.
دوست من همه مثل شما نیستید! (که تنها کار کنند و یا در مشتری محدود داشته باشند و ...)
شما خودتون طی 90 روز گذشته با توجه به همان عکس بالا هیچ مشکلی نداشتید نمی دونم چطور یک دفعه به فکرتون خطور کرده که بنده تنها دارم کار می کنم و یا کیفیت سرویس دهی پایین هست؟ چرا در طی 4 ماه گذشته همچین حرفی رو نزدید؟
همونطور که در طی تیکت هم خدمتتون گفته شد : قبل از حرف زدن و تایپ کردن فکر کنید. تعداد مشتریانی که در حال درخواست جهت سرویس دهی هستند حدود 1400 نفر هست و شما تنها مشتری ما نیستید که تیکت شما در طی 1 دقیقه پاسخ گویی شود (در اصل این مورد چت محسوب می شه که ما نداریم)
** مهم ترین مورد : قبل از همکاری با هر شرکتی قوانین اون شرکت رو بخونید و وقتی قبولش کردید بهش احترام بگذارید! طبق همان قانونی که در طی خرید قبول کردید، تنها راه ارتباطی و بررسی مشکلات و ... تیکت هست و نه شماره تلفن و یا ...! زمان بررسی و پاسخ گویی تیکت ها در زمان هایی که نیاز به بررسی فنی هست تا 72 ساعت می باشد (البته این صرفا برای موارد نادر و بررسی های پیچیده هست که شامل شرایط کنونی و انتقال سرور های دیگر می شود)
در ضمن نمودار پاسخ گویی ما برای ماه پیش که توسط قسمت Support overview در WHMCS گرفته شده است.
امیدوارم دیگه کامل متوجه شده باشید !
6- دوست گرامی اقای حجت اسماعیل بیگی، سرویس شما در دی ماه سال گذشته خریداری شده و بعد از سه ماه تمدید ، کنسل شده است.
جدای از اینکه مشکل چی بوده و اینکه آیا شما راضی و ناراضی بودید ، واقعا می تونم بپرسم بعد از 8 ماه دلیل اینکه اینجا بدون ارائه مدرک و دلیل حرفی رو زدید برای چی بود ؟
7- می شه لطفا نام کاربری و یا ایمیل ثبت نامی رو در طی پیام خصوصی انجمن بفرمایید تا پیگیری و بررسی شود؟