نوشته اصلی توسط zantaco سلام . چرا این امکان رو نزاشتید که اگر کاربر از سرویس راضی نبود طی 24 ساعت هزینش رو بهش برگدونید ! - - - Updated - - - سلام . چرا این امکان رو نزاشتید که اگر کاربر از سرویس راضی نبود طی 24 ساعت هزینش رو بهش برگدونید ! برای تمامی موارد (بجز موارد وارز) در خرید جدید در صورت وجود هر گونه مشکل و اثبات اون ، تا 72 ساعت امکان برگشت وجه وجود دارد
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
مشاهده قوانین انجمن