نقل قول نوشته اصلی توسط a1994n1373 نمایش پست ها
سلام .
دوست عزیز شما در تاریخ 2020/06/09 سرویس رو خریداری کردین و تا تاریخ اطلاع رسانی و انتقال ما سرور بدون هیچ مشکلی کار میکرده .
اگر سرور کار حرفه ای باشید حتما در جریان هستید که انتقال سرور اختصاصی اونم در ایران به همین سادگیا نیست و باید با کلی جا هماهنگ باشه(از کولو گرفته تا مجوز آفیش دیتاسنتر و ...)
در ضمن بهتر بود که از تیکت ها به صورت کامل اسکرین میذاشتین و پاسخ ما مبنی بر اینکه تمام اطلاعات شما سرجاش هست و فقط پسورد جهت تعویض ایپی خواسته شده هم میذاشتین!
ما بابت اینکه به درستی اطلاع رسانی نشده و شرایط فورس ماژور پیش اومده و همچنین دیرپاسخ دادن به تیکت به جهت حجم زیاد تیکت ها از شما پوزش میطلبیم ♥Capture.PNG

***

دوست عزیز (
nevergotme) که میفرمایین از ما سرور اختصاصی گرفتین در تمامی همکاری ها گاها پیش میاد که همه ی همکارا وقتی سرویسی موجود ندارن برای اینکه مشتری کارش لنگ نمونه از سایر همکارا کمک میگیرن و این یک روال کاملا طبیعی هست . آیا برای ارائه سرور به شما هزینه اضافی گرفته شده یا اینکه مشکلی داشته سرور ؟
سلام
زمانی که من تاپیو ایجاد کردم از اخرین وضعیت تیکت اسکرین شات گرفتم که جوابی به تیک من هنوز نداده بودید،
من حرفم اینه چرا اطلاع رسانی کاملی نکردید که میگید شرایط اضطراری بوده و حرفی توش نیست
ولی به عنوان یک وب مستر در لول ۰ پیشنهاد میکنم بهتون که این جا به جایی ها به ضرر شماست!
چندین سال از چند سایت سرویس داشتیم یک بارم مشکلی پیش نیومد ولی یک سایت چند بار جا به جایی و قطعی داشت که کلا قیدشو زدیم
به عنوان پیشنهاد یا انتقاد بپذیرید