
نوشته اصلی توسط
hpnn.wm
با سلام
بله متاسفانه عدم اشنایی با قوانین و سوتفاهمات ایجاد شده باعث نارضایتی برخی کاربران شده است.
در حالت کلی باید قبل از خرید باید از طریق قوانین نحوه ارائه خدمات و سرویس / بازگشت وجه / پشتیبانی اطمینان حاصل شود تا مشکلات از این قبیل ایجاد نشود.
مثلا کاربری انتظار دریافت پاسخ پشتیبانی در زیر 1 دقیقه را دارد ! یا کاربری انتظار دارد به خاطر ***** شدن ای پی ، ای پی جدیدی بهش تعلق گیرد. و یا امثال این موارد ...
همه این موارد در قوانین به شکل کامل هست و در طی تیکت هم توضیحات به کاربران ارائه می شود ولی به خاطر عدم اشنایی با قوانین قبل از خرید و یا حتی عدم پرسیدن از طریق تیکت قبل از خرید ، این سوتفاهمات را پیش می اورد