نقل قول نوشته اصلی توسط speednet نمایش پست ها
هر ک میخواد باشه باشه مسئول دیجی کالاس و بنده پول رو به اونا واریز کردم پس به طبع باید مسئولیتش رو به گردن بگیرن

قطعا همینطوره , من دفاع نمیکنم ازشون این داستان بار ها برای منم پیش اومده و فقط عذرخواهی میکنن , تا جایی که الان فقط در صورتی که خودش فروشنده باشه میخرم ازش

الان هم نمیگن باید تحویل بگیری که همین الان میتونی کنسل کنی بگی پول رو بزنن به حسابت

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط firebox نمایش پست ها
دیجیکلا (کلا بازار ایران) شده پر از جنس های تقبلی و بی نام نشون چینی، هر چی جلوتر میریم ، بدتر میشه ، خداییش خسته شدیم از بس به خرید جنس های بی کیفیت اکتفا کردیم.
من از دیجیکلا یک هدفون خریدم، همه تو نظرات ازش تعریف کرده بودن ، ‌کیفیت اش افتضاح بود، حواسم نبود زمان مرجوع اش گذشته بود، رفتم نظر دادم ، تایید نشد.
دیجیکلا ۹۰ درصد نظرات مخالف زو تایید نمیکنه ،‌ یادمه یکی از مدیرهای دیجیکلا تو مصاحبه، بخش نظرات دیجیکالا رو با آمازون مقایسه کرده بود ، گفته بود نظرات دیجیکالا مفید تره!

این مشکلی که برای شما پیش اومده به خاطر چند فروشنده بودن محصول هست

سر بعضی محصولات برای منم چیزی که پیش اومده , همون جنس رو یک فروشنده همه راضی هستن و یک فروشنده همه ناراضی ( برای همینه کنار نظر میگه از کدوم فروشنده بوده )