دوست عزیزم دست پیش میگیرید که پس نیوفتید ؟ با اینکه میدونید تو چه مخمصه ای گیر کرده اید مثلا وانمود میکنید که حقتون ضایع شده !؟ پس با دقت مطالعه بفرمایید :
حتی 1 تک ریال هم مرجوع نمیشه بخاطر این مسائل و همه چیز قانونی حل و فصل خواهد شد ! خیلی وقته هم پرونده باز نکردیم و دوز هیجانمون افت داشته بچه های شرکت هم کسل شدند ! وای به حالمون باشه اگر نتونیم حق خودمون رو بگیریم !
واقف به تمام مسائل قانونی هستیم و طی چندین سال از بدو ثبت شرکت و ثبت Enamad موردی غیرقانونی نداشته ایم و با افتخار کار کرده ایم !
با اینکه در قوانینمون برگشت وجه نیازمند شرایط خاص هست ولی همیشه سعی کرده ایم وجهی که دریافت میشه با رعایت اخلاق و اصول اولیه انسانی باشه و این رو مشاهده بفرمایید که حتی مشتری اشتباها سرور با سرعت 100 شبکه انتخاب کرده و بعد از استفاده 1 هفته ای اعلام کرده که اشتباه خرید زده و نیازمنده سرعت 1GBps بوده و چون در چهارچوب اخلاق و رعایت ادب درخواست داده و حتی میشد به دلایل گوناگون بهانه ای برای عدم برگشت وجه داده شود و یا درصدی کم شده و بعد برگشت داده شود ولی با کمال میل مبلغ ایشان بصورت تمام و کمال به کارتشان برگشت داده شده است ! این یک مثالی از چندین مثال روزانه است که در حرکت و کار ما اولویت نوع رفتار و نوع برخورد هست و بعد از این امور مالی هست . هیچوقت نگذاشته ایم امور مالی باعث بدرفتاری شود و سعی بر متقاعد کردن منطقی کاربر کرده ایم .
شات :
ولی خب بعضا کاربر تصمیم میگیرد نفهمد ! بعضا هم اصلا معامله نکرده و نمیداند بازار چیست ! و بعضا هم نیاز مالی شدید باعث فشار شده و مجبور میکند فحاشی کند ! اینها در همه بازار ها چه مجازی چه حقیقی هست و مهم این هست که نگذاشته ایم تحت تاثیر این افراد قرار بگیریم و در چهارچوب قوانین جلو رفته ایم.
همیشه هم به همکاران عرض کرده ایم که مبادا در جواب فحاشی و بد دهنی مشتری شما هم بد دهنی کنید و یا تقابل به مثل کنید ، هرچه شنیدین به رعایت ادب پاسخ دهید چرا که مسئول شخصیت و ادب افراد دیگر نیستیم و شخصیت خودمان را زیر سوال نخواهیم برد و منطقی نیست که " وقتی سگی مارا گاز گرفت ما هم سگ را گاز بگیریم ! اصالت او گاز گرفتن و اصالت ما انسانیت است"