نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 42

موضوع: مشکل در سرور

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #31
    عضو انجمن succes آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    تبریز - کندوهاست
    نوشته ها
    481
    تشکر تشکر کرده 
    645
    تشکر تشکر شده 
    363
    تشکر شده در
    278 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در سرور

    نقل قول نوشته اصلی توسط 405 نمایش پست ها
    من راضیم که 10 هزار تومان بابت ای پی کم کنن عودت بدن چون واقعا منم وقت ندارم
    دوست عزیزم دست پیش میگیرید که پس نیوفتید ؟ با اینکه میدونید تو چه مخمصه ای گیر کرده اید مثلا وانمود میکنید که حقتون ضایع شده !؟ پس با دقت مطالعه بفرمایید :

    حتی 1 تک ریال هم مرجوع نمیشه بخاطر این مسائل و همه چیز قانونی حل و فصل خواهد شد ! خیلی وقته هم پرونده باز نکردیم و دوز هیجانمون افت داشته بچه های شرکت هم کسل شدند ! وای به حالمون باشه اگر نتونیم حق خودمون رو بگیریم !

    واقف به تمام مسائل قانونی هستیم و طی چندین سال از بدو ثبت شرکت و ثبت Enamad موردی غیرقانونی نداشته ایم و با افتخار کار کرده ایم !


    با اینکه در قوانینمون برگشت وجه نیازمند شرایط خاص هست ولی همیشه سعی کرده ایم وجهی که دریافت میشه با رعایت اخلاق و اصول اولیه انسانی باشه و این رو مشاهده بفرمایید که حتی مشتری اشتباها سرور با سرعت 100 شبکه انتخاب کرده و بعد از استفاده 1 هفته ای اعلام کرده که اشتباه خرید زده و نیازمنده سرعت 1GBps بوده و چون در چهارچوب اخلاق و رعایت ادب درخواست داده و حتی میشد به دلایل گوناگون بهانه ای برای عدم برگشت وجه داده شود و یا درصدی کم شده و بعد برگشت داده شود ولی با کمال میل مبلغ ایشان بصورت تمام و کمال به کارتشان برگشت داده شده است ! این یک مثالی از چندین مثال روزانه است که در حرکت و کار ما اولویت نوع رفتار و نوع برخورد هست و بعد از این امور مالی هست . هیچوقت نگذاشته ایم امور مالی باعث بدرفتاری شود و سعی بر متقاعد کردن منطقی کاربر کرده ایم .
    شات :


    ولی خب بعضا کاربر تصمیم میگیرد نفهمد ! بعضا هم اصلا معامله نکرده و نمیداند بازار چیست ! و بعضا هم نیاز مالی شدید باعث فشار شده و مجبور میکند فحاشی کند ! اینها در همه بازار ها چه مجازی چه حقیقی هست و مهم این هست که نگذاشته ایم تحت تاثیر این افراد قرار بگیریم و در چهارچوب قوانین جلو رفته ایم.

    همیشه هم به همکاران عرض کرده ایم که مبادا در جواب فحاشی و بد دهنی مشتری شما هم بد دهنی کنید و یا تقابل به مثل کنید ، هرچه شنیدین به رعایت ادب پاسخ دهید چرا که مسئول شخصیت و ادب افراد دیگر نیستیم و شخصیت خودمان را زیر سوال نخواهیم برد و منطقی نیست که " وقتی سگی مارا گاز گرفت ما هم سگ را گاز بگیریم ! اصالت او گاز گرفتن و اصالت ما انسانیت است"
    ❄️ جشنواره شرکت میزبان کندو | تخفیف 35% ✅ با 10+ لوکیشن با آی پی تضمینی ... ✅ kvm ❄️
    شروع قیمت سرور از 185ت / تا تمام نشده اقدام بفرمایید : https://zood.link/h1403h - اینماد+ساماندهی+ضمانت برگشت وجه

  2. تعداد تشکر ها از succes به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •