نقل قول نوشته اصلی توسط hosinaa نمایش پست ها
سلام
هزینه ای پی های که قبلا برای شما عوض کردند پرداخت نمائید زیرا ای پی بلاکی همیشه در رنج ای پی سرویس دهنده شما هست.
و برای استفاده از این سرویس روش دیگری را در نظر بگیرید
سرویس دهنده محترم ! جهت توجیح کاربر میتوانید از وی بخواهید با مراجعه مرتبط تماس بگیره و علت ***** شدن ای پیشون با شرح مثال به روایت تصویر براشون توضیح بدهند
خیلی ممنون از توضیحاتتون ! بله اگر به مراجع مربوطه پیگیر بشن که داستان میشه براشون...

ما هم از ایشون به عنوان اینکه سفارش اولشون بوده و تجربه نداشتن هزینه آی پی نگرفتیم و گفتیم اینبار مهمون ما !

ولی بعد دچار این قضیه شدیم و هیچگونه هم نتونستیم توجیهشون کنیم که این اتفاقی که افتاده هیچ ربطی به سمت سرویس دهنده نداره !