صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 36

موضوع: مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

  1. #21
    عضو جدید auuob آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    33
    تشکر تشکر کرده 
    1,123
    تشکر تشکر شده 
    87
    تشکر شده در
    69 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    سلام

    از این طریق هم اقدام کنین :
    https://www.instagram.com/hosseinysaeed/

  2. تعداد تشکر ها از auuob به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #22
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    سلام مجدد .

    به صورت قضایی شکایت کنید .
    3 میلیون تومان کم پولی نیست .

    بعدشم از دیجی کالا باید بخرید اینجور جنسا رو یا حضوری .



    بنده خودم یک لپ تاپ Gl553VD asus قصد داشتم بخرم از همین لیون کامپیوتر.

    رفتم توی درگاه، قبل از زدن دکمه نهایی پرداخت، یه زنگ زدم پرسیدم که این لپ تاپ فول پک هست ؟ یعنی موس ، کیف ، هدفون و ... روش هست !؟

    گفتن خیر روش نیست !

    قیمتشون هم با بقیه سایتها یکسان بود .

    در نهایت از دیجی کالا فول پک رو خریداری کردم ، با قیمت کمتر و با 1 عدد هدفون 2 میلیون تومنی + یک عدد موس 800 هزار تومنی ! + کیف 300 هزار تومنی !


    یعنی قشنگ لیون کامیپوتر دره کارتن لپ تاپ رو باز کرده بود 2000+800+300 مساوی با سه میلیون و صد هزار تومان از اجناس همراه لپ تاپ رو برداشته بود و در سایتش جداگانه میفروخت !
    الان فعلا از طریق اینماد اقدام کردم که نتیجه رو هر چی که باشه اینجا اعلام می کنم،
    در مورد اقلام اضافه روی محصولات که ظاهرا این عرف شده بین فروشنده ها، در این موارد من فقط دی جی کالا رو - زمانی که تامین کننده خودش باشه - قبول دارم، هر چند که تا قبل از این قضیه فروشگاه لیون رو به عنوان یه وب سایت معتبر قبول داشتم، ولی با این اوصاف فکر نکنم دیگه هیچ وقت از این فروشگاه خرید کنم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط auuob نمایش پست ها
    سلام

    از این طریق هم اقدام کنین :
    https://www.instagram.com/hosseinysaeed/
    دیگه گذشت اون زمانی که آقای حسینی این فروشگاه رو میگردوند، الان دیگه درگیر مصاحبه و سمینار و ... این مسایل هست،
    الان کار دست یه مشت جوون هست که شعور مشتری مداری شون در حد 4 تا کارت پستال و شعارهای تبلیغاتی هست، دریغ از اینکه پشتیبانی در زمان سختی هاست که اعتماد رو جلب می کنه،
    بار ها شده که من از دی جی کالا خرید کردم و حتی تامین کننده هم خود دیجیکالا نبوده، ولی بدون سوالی جنس مرجوع شده و وجه هم در کمترین زمان برگردونده شده،
    من نمی گم که دی جی کالا هم فروشگاه کاملا بی نقصی هست ولی حداقل خیال آدم راحته که اگر مشکلی بود میشه جنس رو مرجوع کرد.

  5. تعداد تشکر ها از mehrdadabed به دلیل پست مفید


  6. #23
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2020
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    سلام دوست عزیز
    شما پیگیری کنید ان شاالله به نتیجه میرسید

  7. تعداد تشکر ها از draingrating به دلیل پست مفید


  8. #24
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    703
    تشکر تشکر کرده 
    189
    تشکر تشکر شده 
    900
    تشکر شده در
    777 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    امیدوارم که اینطور باشه،
    راستش مانیتورها بدون هیچ بسته بندی فرستاده شده بود که من واقعا تعجب کردم،
    من چندین سال هست که مشتری لیون کامپیوتر هستم و راستش فکر نمی کردم که اینجور پشت یه مشتری چندین ساله رو خالی کنه،
    شد درس عبرت که دیگه از این وب سایت ها خرید نکنم و ترجیحا از دیجی کالا که مسوولیت پست رو هم قبول می کنه خرید کنم،
    خود دیجی کالا هم تعریفی نداره فقط تبلیغات داره
    قبل از خرید پیشنهاد میکنم همیشه با فروشنده همه ی موارد رو چک کنید تا به مشکلات اینچنینی برخورد نکنید
    فعلا از طریق اینماد پیگیر باشید ببینید به کجا میرسه
    این هم قطعا توی بار ضربه خورده که احتمالا توی جابجایی ها توسط پست اینطور شده
    انشاالله موضوع حل بشه

  9. تعداد تشکر ها از hamra به دلیل پست مفید


  10. #25
    عضو انجمن SV24.CO آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    240
    تشکر تشکر کرده 
    232
    تشکر تشکر شده 
    640
    تشکر شده در
    368 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    دوستان لطفا در خرید اجناس این چنینی اصلا ریسک نکنید و فقط از دیجیکالا خرید کنید. تمام اعتبار دیجیکالا هم همین موضوع پاسخگویی به مشتری هنگام بروز مشکلات هست.
    هیچ مصیبتی بدتر از جهل نیست .
    Server Pardazan - www.serverpardazan.com

  11. تعداد تشکر ها از SV24.CO به دلیل پست مفید


  12. #26
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamra نمایش پست ها
    خود دیجی کالا هم تعریفی نداره فقط تبلیغات داره
    قبل از خرید پیشنهاد میکنم همیشه با فروشنده همه ی موارد رو چک کنید تا به مشکلات اینچنینی برخورد نکنید
    فعلا از طریق اینماد پیگیر باشید ببینید به کجا میرسه
    این هم قطعا توی بار ضربه خورده که احتمالا توی جابجایی ها توسط پست اینطور شده
    انشاالله موضوع حل بشه
    احتماش هست که بار توی پست اینطور شده باشه،
    لیون هم گفته که به ما ربطی نداره شما از پست تحویل گرفتی و امضا دادی برو از پست اقدام کن،
    من حتی گفتم که من مرجوع می کنم و اونا هم گفتن مرجوع کنی ما تحویل نمی گیریم و برگشت می زنیم (خیلی جالبه وقتی شما به عنوان مشتری جدید تماس می گیری اینقدر با انرژی صحبت می کنن و احترام میذارن، ولی وقتی بحث پشتیبانی میشه بی ادب ترین افراد میشن که صحبت کردن باهاشون عذاب آوره)

    الان چند مساله هست، توجیه لیون کامپیوتر اینکه که پست خودش مسوولیت بسته بندی رو به عهده می گیره، ولی با این حال لیون باید یه عایق ضربه گیر دور مرسولی ها میزده،
    و مساله دیگه اینکه من چطوری میتونم به پست ثابت کنم که این اتفاق توی سیستم پستی افتاده یا از قبل اینطور بوده؟ جعبه مانیتور هم سالم هست،
    هر طوری حساب کنیم اشتباه از لیون کامپیوتر بوده، جالب اینجاست بجای اینکه بیان مشکل رو حل کنن طلب کار هستن،

    یعنی من عمرا دیگه از این فروشگاه خرید کنم و این موضوع رو هم همه جا میگم که بقیه مثل من تو دردسر نیوفتن،

  13. #27
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    157
    تشکر تشکر کرده 
    34
    تشکر تشکر شده 
    251
    تشکر شده در
    159 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    ۳-۴ سال پیش لیون خوب ، من هر خرید قطعات کامیپوتر داشتم از لیون بود ، اما الان دیگه نه پشتیبانی خوبی دارن ، هم اینکه قیمت هاشون مناسب نیست.
    من دفعه آخر از پشتیبانی اش موجودی یک مانیتور رو سوال کردم ، گفت موجوده ، بعد رفتم صفحه محصول رو چک کردم ، دیدم زده ناموجود ، چند ساعت بعد دوباره چک کردم ، دیدم محصول موجوده ،اما قیمت اش ۲۰۰ تومن بیشتر شده!

  14. تعداد تشکر ها از firebox به دلیل پست مفید


  15. #28
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط firebox نمایش پست ها
    ۳-۴ سال پیش لیون خوب ، من هر خرید قطعات کامیپوتر داشتم از لیون بود ، اما الان دیگه نه پشتیبانی خوبی دارن ، هم اینکه قیمت هاشون مناسب نیست.
    من دفعه آخر از پشتیبانی اش موجودی یک مانیتور رو سوال کردم ، گفت موجوده ، بعد رفتم صفحه محصول رو چک کردم ، دیدم زده ناموجود ، چند ساعت بعد دوباره چک کردم ، دیدم محصول موجوده ،اما قیمت اش ۲۰۰ تومن بیشتر شده!
    تمام اعتبار یه فروشگاه به پشتیبانیش هست وگرنه که هر وسیله ای رو میشه از هر جا خرید،
    وقتی که پشتیبانی یه فروشگاه اینجور بی مسوولیت میشه و به راحتی به مشتری میگه ربطی به ما نداره، دیگه باید قیدش رو زد،
    لیون اوایل خوب بود و الان دیگه تبدیل شده به یه دلال

  16. #29
    عضو جدید mahdi20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    نوشته ها
    85
    تشکر تشکر کرده 
    123
    تشکر تشکر شده 
    59
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    سلام دوستان،
    من 3 تا مانیتور از لیون کامپیوتر سفارش دادم (پست به شهرستان)، یکی از مانیتورها رو که باز کردم تصوری کامل خراب بود (حتی صفحه no signal هم خراب بود)، بردم گارانتی گارانتی بررسی کرد و گفت ضربه خورده و پنل خراب شده،
    یه گوشه از مانیتور هم یه مقدار دی فرم شده بود و وقتی که چک کردم دیدم دقیقا در همون قسمت یونولیت هم شکسته،
    ظاهرا مانیتور از بیرون توسط یه جسم تیز ضربه خورده طوری که از جعبه و یونولیت عبور کرده و به مانیتور رسیده، طوری که در شکل خود جعبه از بیرون هیچی مشخص نیست،

    گارانتی گفت چون ضربه خورده شامل گارانتی نمیشه،

    البته مانیتور ها بدون هیچ بسته بندی مناسب توسط لیون پُست شده بوده، لیون کامپیوتر گفت که مانیتور نباید با جعبه معیوب دریافت میشد من هم گفتم که جعبه از بیرون هیچ اشکالی نداشت ولی لیون کامپیوتر در نهایت گفت به ما ربطی نداره...

    من الان موندم با یه مانیتور 3.5 میلیون تومنی که نه گارانتی قبولش می کنه، نه میشه تعمیر کرد، نه فروشنده مسوولیت قبول می کنه،
    به نظرتو این وسط کی مقصره و الان چه کاری میشه کرد؟

    عکس ها رو ضمیمه کردم

    سلام همکاران با تجربه گروه نظرات کارشناسی خودشون رو برای شما اعلام کردند
    من نظر جدیدی ندارم ولی چند سوال برای بنده بوجود اومد

    1-شما چه مقدار تجربه خرید کالا از اینترنت دارید؟
    2-تو صحبتتون فرمودین:* لیون کامپیوتر گفت که مانیتور نباید با جعبه معیوب دریافت میشد* من به احساسات و تصورات یا حدسیات و غیره شما کاری ندارم وقتی جنس مشاهده کردین که کارتون ان کنارش معیوب هست چرا تحویل گرفتین ؟ چرا تحویل نگرفتین؟


    در پایان امیدوارم مشکل شما حل بشه ولی تصور بنده از این مشکل به این نحو هست:
    یا لیون کامپیوتر یا شرکت پست یا کارمندان یکی از این 2 شرکت یا در نهایت پیک ارسالی به شرکت پست از لیون کامپیوتر و بلعکس پیک ارسالی از شرکت پست به ادرس شما باعث چنین صدمه ای به کالای شما شده اند


    البته من چندین سال پیش 1 بار تجربه خرید از لیون کامپیوتر داشتم و مانیتور خریدم و فقط و فقط ارسال کالا رو با تیپاکس سفارش دادم و کالا هیچ مشکلی نداشت بسته بندی اون .


    متاسفانه مشکلات شما و مشابح مشکلاتتون در فروشگاه های اینترنتی ایران بسیار هست و به همین خاطر همیشه با قیمت های بالا تر کالا رو به صورت حضوری خرید کردم.


    پیروز باشید

  17. تعداد تشکر ها از mahdi20 به دلیل پست مفید


  18. #30
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در خرید از لیون کامپیوتر

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahdi20 نمایش پست ها
    سلام همکاران با تجربه گروه نظرات کارشناسی خودشون رو برای شما اعلام کردند
    من نظر جدیدی ندارم ولی چند سوال برای بنده بوجود اومد

    1-شما چه مقدار تجربه خرید کالا از اینترنت دارید؟
    2-تو صحبتتون فرمودین:* لیون کامپیوتر گفت که مانیتور نباید با جعبه معیوب دریافت میشد* من به احساسات و تصورات یا حدسیات و غیره شما کاری ندارم وقتی جنس مشاهده کردین که کارتون ان کنارش معیوب هست چرا تحویل گرفتین ؟ چرا تحویل نگرفتین؟


    در پایان امیدوارم مشکل شما حل بشه ولی تصور بنده از این مشکل به این نحو هست:
    یا لیون کامپیوتر یا شرکت پست یا کارمندان یکی از این 2 شرکت یا در نهایت پیک ارسالی به شرکت پست از لیون کامپیوتر و بلعکس پیک ارسالی از شرکت پست به ادرس شما باعث چنین صدمه ای به کالای شما شده اند


    البته من چندین سال پیش 1 بار تجربه خرید از لیون کامپیوتر داشتم و مانیتور خریدم و فقط و فقط ارسال کالا رو با تیپاکس سفارش دادم و کالا هیچ مشکلی نداشت بسته بندی اون .


    متاسفانه مشکلات شما و مشابح مشکلاتتون در فروشگاه های اینترنتی ایران بسیار هست و به همین خاطر همیشه با قیمت های بالا تر کالا رو به صورت حضوری خرید کردم.


    پیروز باشید
    سلام و ممنون از پاسخ،

    1- من تقریبا تمام کالاهای مورد نیازم رو اینترنتی خریدم می کنم، اولویتم دی جی کالا هست و این مانیتور ها هم در دیجی کالا موجود نبود، لیون کامپیوتر اولویت دوم من بود.
    2- اون قسمت معیوب تو عکسی که گذاشتم هست، آیا شما می تونید تشخیص بدید؟ (اون قسمتی که ضربه خورده توی عکس هست)
    جعبه ای که من تحویل گرفتم به لحاظ ظاهر کلی سالم سالم بود و هیچ اثری از آسیب فیزیکی درِش نیست، واقعا از روی ظاهر جعبه نمی شد این تشخیص رو داد. مشخصا لیون کامپیوتر باید یه بسته بندی - هر چند مختصر - انجام میداد. چیزی که از پست به دست من رسید دقیقا همونه که عکسش رو ارسال کردم،


    یه موردی که هست، این آپشنی که من انتخاب کردم برای ارسال بسته، گزینه پیشفرض خود لیون کامپیوتر بود اگر به فرض که این اتفاق ممکن بوده توی پست بیوفته، خود لیون نباید توی لیست انتخاب ها به عنوان پیشفرض میذاشت،

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: November 27th, 2016, 07:25
  2. مشکل با ثبت نام در انجمن لیون کامپیوتر
    توسط shovaleye در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 18th, 2015, 17:15
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 19th, 2013, 22:07
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 14th, 2012, 15:37

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •