ذهنیت رو متاسفانه وضعیت پاسخگویی تیکت ها و عدم پاسخگوی به تلفن ایجاد کرده. اگه پاسخ تیکت ها داده شده بود ، یا جواب تلفن داده میشد کار اصلا به ایجاد پست و تاپیک کشیده نمیشد... الان شما سریعا روی این تاپیک پیغام گذاشتید اما هنوز که هنوزه نه روی تیکت ها پاسخی داده شده نه سرور فعال شده . شما جای مشتری بودید چه فکری میکردید و چیکار میکردید ؟ همه مشتری ها از آشناییت یا استفاده سایر افراد از سرویس شما خبر ندارن، فقط نوع سرویس دهی و پاسخگویی شما رو ملاک قرار میدن






