نقل قول نوشته اصلی توسط negarnovin نمایش پست ها
دوست عزیز تمامی افراد که در انجمن حضور دارند با سرویس های ما آشنا هستند
حتما مشکلی پیش امده که سرویس شما دیر تحویل می گردد ما عذرخواهی می کنیم مشکلی ندارد
شما می توانید تیکت ارسال کنید شماره کارت اعلام کنید تا هزینه شما بک داده شود
بجای اینکه بیاید تاپیک‌ در فروم های دیگر ایجاد کنید و ذهنیت همه را ا خراب کنید
مطمین باشید پیگیری خواهد شد
ذهنیت رو متاسفانه وضعیت پاسخگویی تیکت ها و عدم پاسخگوی به تلفن ایجاد کرده. اگه پاسخ تیکت ها داده شده بود ، یا جواب تلفن داده میشد کار اصلا به ایجاد پست و تاپیک کشیده نمیشد... الان شما سریعا روی این تاپیک پیغام گذاشتید اما هنوز که هنوزه نه روی تیکت ها پاسخی داده شده نه سرور فعال شده . شما جای مشتری بودید چه فکری میکردید و چیکار میکردید ؟ همه مشتری ها از آشناییت یا استفاده سایر افراد از سرویس شما خبر ندارن، فقط نوع سرویس دهی و پاسخگویی شما رو ملاک قرار میدن