سلام خدمت دوستان
خلاصه دوستانی هست که شاکی هست دوستانی هم هستن که همکار هستن و دفاع میکنن
من قبل از اینکه از این سایت بخوام سروری رو تهیه کنم تیکت زدم و از شرایط پشتیبانی سوال کردم
ولی وقتی سرور گرفتم بعداز 1 هفته دیگه سرور خاموش شد تیکت زدم بعداز 4 روز جواب دادن
این چه وضعیه شاکی شدم گفتن شما رفتین تو وب هاستینگ پشت سایت ما بد نوشتین ابرو سایت ما در خطر اصلاح کنید
چرا اصلاح کنم من شاکی هستم
گفتن پنل تیکت ما مشکل پیدا کرده بود داشتم درست میکردیم
خلاصه گذشت چند روز دیکه دوبار سیستم قطع شد یک هفته بعد جواب دادن گفتن صبورر باشید تا مشکل رفع شود روی سرور المان ما مشکل داریم در حال بررسی هستیم
بعد 1 هفته تیکت جواب دادی که تازه مشکل رو بررسی کنید چرا یک پیام عمومی نمیدین
بعد هم که گفتم سرور رو جا به جا کنید شنبه جواب دادن گفتن اخر هفته پیام بدین انجام میشه
این چه وضع پشیبانی
حالا همکار سایت بیان دفاع کنن .
هر کی از همکاران داره دفاع میکنه مطمن باشین خودشون هم مثل سایت نیروکلاد پشتیبانی انجام میده
شماره تلفن که اینماد داره باهاش مسدود
تیک که جواب نمیده
راه ارتباط یک کاربر چطوری باید انجام باشه
پس مجبور بیاد تو این سایت حرفشو بزنه