با سلام
دوست گرامی بنده پیگیری رو انجام دادم. عموما ما پاسخ تیکت ها رو زیر 2 ساعت می دیم ولی برای مواردی از جمله کانفیگ - انجام موارد نرم افزاری و هر چیزی که نیاز به پشتیبانی فنی با زمان بالاتری می باشد، نیاز به وقت بیشتر هست.
تا جایی که پیگیری انجام شد فقط یک فرد که 2 روز منتظر پاسخ باشد، در لیست تیکت هست که احتمالا شما باشید که منتظر انجام کانفیگ نرم افزاری هستید.
دوست من کانفیگ ها به شکل دستی انجام می شوند و شما تنها فردی نیستید که از ما درخواست کانفیگ نرم افزاری رو داده! بنابراین باید منتظر باشید تا براتون به ترتیب انجام بشه و کار شما تا اخر امشب به اتمام خواهد رسید.

مورد بعدی که باید خدمتتون عرض کنم برای ما پشتیبانی امری مهم هست . چه ما ارزون بفروشیم و چه گرون به ترتیب به درخواست های مشتریان پاسخگو هستیم و قیمت سرویس هیچ تفاوتی در نحوه ارائه پشتیبانی (که به نظر خیلی از دوستان خوب توصیف می شود) فرقی نخواهد کرد