
نوشته اصلی توسط
afshinhosseyn
دوست عزیز اینی که میفرمایید رو بنده عکسش رو تجربه کردم، من از یه نفر توی تلگرام یه اکانت آمازون گرفتم که گویا واسطه بود و پس از تحویل از ایشون دیدم که نمیشه به اکانت وارد شد ولی خوشبختانه اون دوست زرنگمون فراموش کرده بود که یکی از شماره های شرکت رو از مشخصات تحویلی پاک کنه که منم بلافاصله تماس گرفتم، درصورتیکه شرکت میتونست هیچ چیزی رو نپذیره اومده و مشخصات اکانت رو ریست کرده و به بنده داده ولی بازهم متاسفانه محدودیت اکانت زیاد بود که مجددا تماس گرفتم و شرکت با نامه نگاری اون رو برای بنده رفع کردن، بدون اینکه بنده یک ریال پول بهشون داده باشم.
ولی کلا صحیح نیست که کل ماجرا رو تعریف نکنید دوست عزیز، به نظر من یه مشکلی به وجود اومده که شما فقط قسمتی که به نفع خودتون و به ضرر شرکت فناوران آریا نیک دیده هست رو دارین تعریف میکنید