
از error log بررسی کنید ببینید دقیقا چه مرگش هست.که باید برای این کار از DART Log خود سیسکو استفاده کنید.
Dart log نصب دارید؟ اگر ندارید که پیشنهاد میکنم نصب کنید ( لینک برای
anyconnect 3 و لینک برای
anyconnect 4 )
اگر نصب دارید، اول از همه کل لاگ رو پاکسازی کنید. نحوه پاکسازیش از طریق ایونت ویویر ( start -> run -> eventvwr ) ، بگردید دنبال Cisco Anyconnect Secure Mobility Client تو زیر بخش application and services logs...
رایت کلیک و clear logs!
بعد از پاکسازی لاگ خطا، anyconnect رو اجرا کنید و منتظر بشید تا مجدد این اتفاق بیفته و به محض اینکه این اتفاق افتاد، anyconnect client رو دیسکانکت کنید و DART log رو اجرا کنید.با اینکار یه فایل زیپ تو دسکتاپ براتون ایجاد میشه که میتونید با بررسی اون متوجه بشید دقیقا مشکل از کجاست و چطور اتفاق میفته.
دلایل مختلفی داره.اما دلیل شایع بلاک شدن DTLS یا TLS تو مسیر دهی هست. (
لینک بررسی این مشکل )
اگر طبق لاگ خطاهاش، مشکل از tls و dtls نبود، لاگ رو اینجا بگذارید ببینیم چی میگه و البته
این لینک رو هم چک کنید.