
نوشته اصلی توسط
M.D.A




خواهشا به یکی بگین بیاد تاریخ ایمیل رو برای شما بخونه.
اون تاریخی که شما داری میخونی تاریخی هست که شما اون اتک رو انجام دادی و شرکت پلی استیشن از شما شکایت کرده.
تاریخ ایمیل 10 دسامبر هست جناب مهندس!
- - - Updated - - -
بخدا ما داریم دیوونه میشیم و اصلا سر در نمیاریم از حرف هاشون!
ما تاحالا نه به ایشون گفتیم پول تون برگشت داده نمیشه و نه گفتیم سرور تون حذف کردیم حتی آی پی شون به کسی دیگه واگذار نکردیم!
بنده پرسنل شرکت هستم اختیاری تو بخش مالی ندارم اما جایی که دارم کار میکنم میدونم که بازگشت وجه حتی بدون دلیل هم خیلی راحت انجام میدن برای مشتری
اما ایشون از لحظه ساسپند شدن شمشیر گرفته دستش و شروع جنگ کرده!
یادآوری پست اولم:
1- سرور 8 دسامبر بدلیل اتک بسته میشه.
2- سرور 9 دسامبر دوباره باز میشه و میگید اگه تکرار بشه دوباره بسته میشه.
3- سرور 10 دسامبر به دلیل گزارش ابیوزی که تاریخ و ساعتش برای
8 دسامبره
بسته میشه (با توجیه اینکه 10 دسامبر گزارشش براتون ارسال شده) !!!!!!
مشکل اینجاست که شما 9 دسامبر سرور رو مجدداً باز کردید و گفتید دیگه تکرار نشه. چرا دوباره توی 10 دسامبر بخاطر اتکی که توی 8 دسامبر انجام شده سرور رو بستید؟ مگه دوباره بعد از اون اتکی اتفاق افتاده بوده؟
و سوال بعدیم اینه که ملاک مگه تاریخ ایمیل هست؟ خودتون هم قبول دارید که ایمیل مربوط به 2019/12/08 هست.
این وسط فقط یه گزارش اتک در کاره که اونم مربوط به 8 دسامبر هست و همه ایمیل ها هم مربوط به همون تاریخه (با توجه به مدارکی که ارائه کردید)
9 دسامبر سرور رو باز کردید. 10 دسامبر دوباره ساسپند کردید.
تا اینجای کار دیگه باید متوجه شده باشید مشکلتون کجاس! بنده دیگه جواب شمارو نمیدم چون به اندازه کافی مدرک و توضیحات ارائه دادم و کاملاً مشخصه حق با منه و شما برای بار دوم سرور رو بدون دلیل قانع کننده ساسپند کردید. (بار اول قانع کننده هست)
کاری که شما کردید دقیقاً مثل اینه که: یکی تو خیابون مشت بزنه تو صورتتون شما از حقتون بگذرید. بعد 2 سال یکی یادتون بندازه و برید از اون فرد ضارب شکایت کنید بندازیتش زندان .
کاملاً غیرمنطقی و غیرحرفه ای

نوشته اصلی توسط
AINALE
داداش ایشون که میگن اطلاعاتتون پاک نشده چرا اینقدر بحث میکنین میتونین اطلاعاتتون رو بردارین ببرین جای دیگه
حتما یه مشکلی هست دیگه
اینا میخوان سرور بفروشن کاسب بشن الکی نمیان که برا مشتری خودشون دردسر درست کنن
من از ایشون چند ماهیی هست سرور دارم هم از سرور و هم از پشتیبانیشون راضیم
شما هم کاری رو که میتونین بی دردسر حل کنین چرا به دعوا میکشونین
بحث فقط اطلاعات نیست. ایشون باید پاسخگو باشن در قبال خسارتی که به بنده وارد کردن و باید اشتباهشون رو بپذیرن. متاسفانه همینکه ما به راحتی از این موضوع ها رد میشیم عامل ایجاد کلاهبرداریاییه که توی بازار هاستینگ ایران وجود داره!
در ضمن بنده وظیفه داشتم این موضوع رو داخل تاپیکشون مطرح میکردم تا مشتریانی که در آینده قصد خرید ازشون رو دارن در جریان این ماجراها باشن و مدارک هم بصورت کامل ارائه کردم که کاملاً قابل قضاوت باشه!