نقل قول نوشته اصلی توسط AmirWWP نمایش پست ها
اگر دقت کنید توی subject (موضوع ایمیل) تاریخ ابیوز نوشته 20191208
که مشخص میکنه مربوط به 8 دسامبر هست و ابیوز جدیدی در کار نیست. همونطور که گفتم تمام مدارک شما مربوط به 8 دسامبر هست. در حالی که 9 دسامبر مجدداً سرور رو باز کردید و بنده هم داشتم چک میکردم مشکل از کجاست اما دوباره ساسپند کردید!
عجیبه که اشتباهتون رو نمیپذیرید در حالی که همه چی واضحه!

خواهشا به یکی بگین بیاد تاریخ ایمیل رو برای شما بخونه.
اون تاریخی که شما داری میخونی تاریخی هست که شما اون اتک رو انجام دادی و شرکت پلی استیشن از شما شکایت کرده.
تاریخ ایمیل 10 دسامبر هست جناب مهندس!

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط AINALE نمایش پست ها
داداش ایشون که میگن اطلاعاتتون پاک نشده چرا اینقدر بحث میکنین میتونین اطلاعاتتون رو بردارین ببرین جای دیگه
حتما یه مشکلی هست دیگه
اینا میخوان سرور بفروشن کاسب بشن الکی نمیان که برا مشتری خودشون دردسر درست کنن
من از ایشون چند ماهیی هست سرور دارم هم از سرور و هم از پشتیبانیشون راضیم
شما هم کاری رو که میتونین بی دردسر حل کنین چرا به دعوا میکشونین
بخدا ما داریم دیوونه میشیم و اصلا سر در نمیاریم از حرف هاشون!
ما تاحالا نه به ایشون گفتیم پول تون برگشت داده نمیشه و نه گفتیم سرور تون حذف کردیم حتی آی پی شون به کسی دیگه واگذار نکردیم!
بنده پرسنل شرکت هستم اختیاری تو بخش مالی ندارم اما جایی که دارم کار میکنم میدونم که بازگشت وجه حتی بدون دلیل هم خیلی راحت انجام میدن برای مشتری
اما ایشون از لحظه ساسپند شدن شمشیر گرفته دستش و شروع جنگ کرده!