با سلام
به دلیل به عده تغییرات در سیستم تحویل به شکل کاملا موقت از کار افتاده بود برای همین همکاران به صورت دستی نصب کردند و تحویل دادند
ظاهرا همین اشتباه در سیستم عامل نیز برای همین مورد بوده و از این مورد ازتون عذرخواهی می کنم
دوست من تیکت های شما همه در کمتر از 30 دقیقه پاسخ داده شده اند بجز اولین تیکتتون مورد که ساعت 12 شب داده بودید.
در حال حاضر متوجه می شم که چرا درخواست چت انلاین داشتید ولی متاسفانه پاسخ به تیکت زمان بر هست.
پنل نیز همونطور که گفته شده در طی این هفته برای همه یوزر ها با تمامی امکانات فعال خواهد شد.
این جزو یکی از قوانین ماست لطفا مد نظر داشته باشید.
۳.۴ کلیه مشتریان موظف هستند درخواستهای پشتیبانی خود را به زبان و فونت فارسی از سیستم پشتیبانی ارسال نمایند و از تماس با تلفنهای واحد فروش، فرمهای تماس با ما و… برای پیگیری درخواستهای پشتیبانی خودداری کنند.
تذکر: بجز ارسال تیکت و ایمیل سایر روشهای ارتباطی مانند تماس تلفنی، چت و … مستند نبوده و شرکت نیز صرفا موظف به پاسخگویی از طریق تیکت و ایمیل میباشد و نه از طرق دیگر.
در حال حاضر نیز مشکل عدم ارتباط شما توسط دوستان بررسی می شود و بزودی نتیجه از طریق تیکت برای شما ارسال خواهد شد