اوکی من برای تست سرویس دهیتون امروز یک سفارش ثبت کردم که تحویل طول کشید.
سیستم عامل اوبونتو 16 رو انتخاب کردم ولی اوبونتو 18 تحویل دادن (حالا خیلی ایراد نداره ولی دقت در درخواست مشتری مهمه)
الان چند ساعت هست تحویل گرفتم ولی فقط نیم ساعت تونستم وصل بشم(قطعی یا خاموشی داره)
میانگین زمان پاسخگویی تیکت در تایم کاری هم بالا هست(چندین ساعت انتظار)
پنل ریست و تغییر سیستم عامل تا این لحظه وجود نداره(قول هفته اینده داده شد)
شماره تماس هم متاسفانه وجود نداره( نه تلفن شرکت و نه همراه شخصی)
تا اینجا برای روز اول راضی نبودم ولی مجددا نظرم رو درباره سرویس به روز میکنم
انشالله که اتفاقات امروز اتفاقی باشه






