نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: مشکل در تمدید دامنه ی .com (نمایندگی تمدید نکرده و باید بنده جریمه بدم...؟)

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #6
    عضو جدید amirpcp30 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    نوشته ها
    71
    تشکر تشکر کرده 
    39
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    8 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در تمدید دامنه ی .com (نمایندگی تمدید نکرده و باید بنده جریمه بدم...؟)

    نقل قول نوشته اصلی توسط websazha نمایش پست ها
    زمانی که ایمیل های درخواست تمدید و اینویس و تایید پرداخت داره برای شما میاد یعنی ایمیل شما سمت ناحیه کاربری خود این سایت درست هست. اگر منظورشون این هست داخل رجیستر درست نیست هیچ ربطی نداره اشتباه از خودشونه و ربطی به شما ندارد این مورد که به هر دلیلی ایمیل اشتباه هست که باز هم باز هم هیچ ربطی به تمدید ندارد چون ایمیل اشتباه بوده از سمت رجیستر ما تمدید نکردیم تا شما تایید ایمیل کنید! باید با هر ایمیلی بوده وقتی شما پرداخت میکنید دامنه خودکار تمدید میشده یا دستی تمدید میکردند هیچ بهانه دیگه ای وجود ندارد.
    بله ایمیل من در پنل خودشون درسته و میتونم این مورد رو ببینم ، این رو من بهشون گفتم که چطور ایمیل من درسته و میگید اشتباهه ، گفتن من ایمیل رو برای پنل خودشون درست زدم اما برای اطلاعات هویز که ی قسمت دیگه از سایت باید ثبت میکردم ، اون رو اشتباه زدم
    اما نکته ی جالب اینه ایمیل یاداوری برای منقضی شدن دامنه از joker.com اومده..... اینو هم بهشون گفتم اینم جوابشون:
    ""بله درسته. در سایت جوکر، به محض ثبت نام شما، یک اکانت به شما تخصیص داده میشه براساس اطلاعات پنلی که در سایت ما وارد کرده اید. سپس شما اگر هر تعداد دامنه ای ثبت کنید، به همان تعداد مشخصات مجزایی که در هنگام ثبت دامین وارد می کنید در سایت ما، به اون هم ارسال می شه""
    داستان ایمیل اشتباه هم اینه میگن امسال قوانین تغییر کرده و وقتی دامنه تمدید میشه باید در داخل ایمیل وریفای انجام بشه که نشده ، اصلا این موضوع صحت داره یا به قول شما میتونستن دستی تمدید کنن؟
    هویز پرایویت روی دامنه هست نمیشه ایمیل روی دامنه دید ولی پنل دامنه به هر صورت دارید اگر دسترسی مستقیم به جوکر به عنوان کلاینت دارید میتوانید ببنید ولی وقتی کسی اینکار کند حتما ایمیل تغییر داده که باز هم میگم هیچ ربط ندارد که چی بوده تمدید نکردند!
    متاسفانه اکانتی دست من نیست که چک کنم و به قول شما اگر باشه هم سریع عوض میکنن
    شرکتی که خدمات ثبت دامنه میدهد به دلیل حساسیت بالای دامنه باید باید نیرو داشته باشد که :
    1- تمام اطلاعات کاربر برسی کند صحیح باشد زمان رجیستر یا انتقال.
    2- باید اطلاعات تماس تلفنی صحیح کاربر به همراه وریفای دریافت کنید که نیاز باشد تماس تلفنی گرفته شود.
    3- باید نیرو داشته باشد وقتی دید یک دامنه به هر دلیل تمدید نشده 1 هفته قبل از انقضاء پیگیری کند از تیکت و تماس با کاربر مگه شوخیه کل یک تجارت دامنه هست.
    بعد از انقضا و قبل از اینکه به حالت جریمه برسه میتونستن بفهمن؟ چون شماره تلفن و هم ایمیل داخل پنلشون بوده اما هیچ تماسی با من گرفته نشده
    بعد از تمدید و... حتما منتقل میکنم و اصلا دوست ندارم دیگه با چنین شرکتی کار کنم
    راستی الان که ریستور میکنم سن دامنه حفظ میشه درسته؟
    ببخشید سوالاتم هم زیاد میشه چون میخوام تا جایی که بتونم اطلاعات بگیرم که بتونم کاری کنم و دیگه چنین مواردی رو تکرار نکنن (حتی به من میگه با احتساب تخفیف 60 درصدی که دارن میشه هزینه ی جریمه 63 دلار بعد داخل پنل جوکر دیدم کلا قیمتش میشه 68 یورو بدون تخفیف.... 160 تومن هم که پول تخفیف داده بودم تازه اونم با تخفیفی که داخل پنلشون بعد چند سال داشتم میدونم کلا دارن زیادی میگیرن)
    ویرایش توسط amirpcp30 : October 29th, 2019 در ساعت 00:12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •