نقل قول نوشته اصلی توسط hpnn.wm نمایش پست ها
با سلام متاسفانه در حال حاضر تنها راه ارتباطی ایمیل + تیکت می باشد که سعی ما در پاسخ گویی در سریعترین زمان ممکن می باشد. برای ثبت تیکت نیز نیازی به ثبت نام نیست!


با سلام
این سرویس ما بر روی زیرساخت های پیشرفته vmware هست و متاسفانه اتصال آن به سیستم مدیریتی ما عملا یا وجود ندارد یا به فروش گذاشته نشده است بنابراین باید از ابتدا نوشته شود.
بیشتر کار های آن انجام شده و تا یک هفته پنل کامل مدیریتی نیز اضافه خواهد شد
بنابراین اگر تا یک هفته نیاز به تغییر یستم عامل و ... داشتید باید تیکت بزنید و بعد از اون دسترسی ها در دست خودتون خواهد بود


با سلام دوست من ما بعد از ساعت 11 عملا پشتیبانیمون محدود به مونیتورینگ و پیگیری مشکلات سرور اصلی می شه.
مشکل ای پی شما هم ظاهرا به دلیل ***** بودن ای پی این اتفاق براتون افتاده . امروز دوستان براتون تعویضش کردند و دوباره اطلاعات رو براتون فرستاند. از بابت این مورد هم ازتون معذرت می خوام
تعویض شد، اما به جای لوکیشن هلند انگلیس دادین!